Mulla lähti jo tosi alussa. Sanotaanko, että varmuudella muistan viikolla 14 olleen jo, vissiin aikasemmin alko kuitenkin. Mutta alussa oli tosi harvakseltaan. Nyt tän muuton takia tullu tosi paljon enemmän ja tossa eilen aamulla tuli yks kipeä supistus. Sen jälkeen oon kyllä kovasti rauhottunu ton touhottamisen kanssa ja supparit vähentyny eikä oo sen yhen jälkee ollu kipeitä. Tosin, saattaa johtuu myös ummetuksesta osittain noitten suppareitten määrä, kun silloin kerran mulla oli kovasti supistuksia ja maha helkkarin kipee ja sit lähtiki toimimaan monen päivän jälkeen. Että mulla oli tossa ainakin 4 päivää, ku ei tarttenu ees aatella vessassa käymistä ja sit taas toimi. Vauva kuitenkin todella aktiivinen liikkuja tuolla masussa, että välillä tulee potkua oikealla, välillä vasemmalle ja välillä taas ylävatsaan jne. Että ei oo mitenkää kiinnittyny eikä laskeutunutkaan, kun kattoo masua, ni hyvin on vielä ylhäällä. Sit jos loppuu liikkeet tai ei pariin päivään vaihda asentoa tai tulee kovia kipuja, niin sit huolestun. Yritän olla viimeseen asti rauhallinen ja stressitön, vaikka tosin koko ajan pieni stressi päällä, mutta siirrän sen syrjään enkä keksi lisää aiheita murehtia. Tässä ollaan kuitenkin jo näin pitkällä, niin minimoin kaikki riskit aiheuttaa sen suurempia ongelmia omalla toiminnallani ja viikko viikolta ollaan selvemmillä vesillä :) Nyt rv 25+1 <3