Hankintoja, hankintoja... vauvalle, kotiin jne :)

Tässä olis vaunut ja meijän nappulan tuleva nurkkaus :) ensisänky on lainassa ja siitä puuttuu vielä reunapehmusteet. Vaunutkin saatiin miehen siskolta lahjotuksena ja ovat mielestäni aika ihanat :Heartred vessaan olen hoitonurkkauksen järjestänyt ja pinnasänky on anoppilassa rempattavana ImageUploadedByVau Foorumi1393666638.793142.jpgImageUploadedByVau Foorumi1393666657.949467.jpg
 
Meillä samat vaunut, vieläpä samoilla "systeemeillä" eli kantokopalla. :) Esikoiselleen ostettiin käytettynä ja oon tykännyt!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä myös emmaljungat, edge duo combit ja suorastaan rakastan niitä! Parempia vaunuja emme olis voineet ostaa!:) Ja ensisänkynä meillä toimiikin vaunujen kova kontokoppa, missä on kehtotoiminto :Heartpink Periytyvät esikoiselta tälle kakkoselle, joten olen rakastanut vaunujamme jo tovin.
 
On nuot kyllä kätevät! Ne muuntuu vaikka mihin ja menee sitten tosi pitkälle :) edelleenkin, onneksi youtubessa on se ohjevideo että näkee mitäkaikkea noilla voi tehä :D on nimittäin vetoketjua, nappia, nepparia, hakasia, lukkoja ja asetuksia senverran että ei tiiä itkeäkö vai nauraa. Tuo sisäkoppa on kyllä mahtava!
 
Meiltä löytyy Emmaljungat myös (Nitro Super). Ei olla tietenkään vielä päästy niitä testailemaan ja tosiaan tuntuvat vähän monimutkaisilta mutta kyllähän niihin tottuu. Yksi ongelma on kantokoppaosan päälle tulevan päällisen kiinnitys: se laitetaan kiinni suoraan runkoon nepparilla ja meidän vaunuissa neppari on jotenkin tosi jäykkä. En ole jaksanut asiasta reklamoida myyjälle, ehkä pitäisi jos alkaa kovasti haitata...

Tein vaunuihin sellaisen ripustettavan katseltavan ketjulelun tänään ja tuli aika hieno vaikka itse sanonkin! Eilen tein myös tuttiketjun ja mobilenkin valmistaminen vähän kiinnostais. Se vaan on vähän haastavampi kun pitää miettiä, mihin sen kiinnittää roikkumaan. Voisin tehdä jotain tällaista seinään kiinnitettävääkin kuten tuo pilvimobile... http://diycozyhome.com/how-to-make-a-cloud-mobile/
Mukavaa tuo askartelu! :flower
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on Emmaljungan Duo Edget ja niissä on kanssa päällisen nepparit niin tiukat että sain naama punaisena niitä runnoa paikalleen :D Toivottavasti ne löystyy vähän käytössä...
 
Tossut.jpg Tällaiset tossut tuli virkattua, kun jossain lehdessä tällaiset tulivat vastaan. Olivat niin söpöt, että oli pakko etsiä netistä ohje ja tehdä myös meidän vauvelille omat "converset" :grin

Saimme äidiltäni lahjaksi newborn setin vauvaa jo kauan vintillä odottaneeseen tripp trappiin. On kyllä todella kätevä! :Heartred Sitterin voikin kotioloista heivata ja säilyttää autossa kyläilyjä ajatellen! Ollaan tosiaan vauvalle jo ennen raskaaksi tulemista ostaneet syöttötuolin, kun oli hyvässä tarjouksessa ja pitihän hänelle saada samanlainen, kuin esikoisella :)
 
Takaisin
Top