Meillä täytyy ensin käydä läpi, mitä tuplien jäämistöstä löytyy. Turvakaukalot ja vaunujen kantokassit laitettiin heti eteenpäin. Ne ovat ainakin hankintalistalla. Myös pieniä vaatteita olen laittanut paljon eteenpäin, joten täytyy tarvittaessa täydentää varastoja ja jos tulee poika, täytyy uusia melkein kaikki.. :D On aika paljon pinkkiä, vaikka niin sitä aluksi vastustin. :D Tytöt nukkuvat pinniksissä vielä varmaan ensi kesän ja syksynkin, kun niistä saa laidan irti. Vielä on kaikki laidat paikoillaan. Joku ensisänky tai vastaava tarvitaan siis sivuvaunuksi, kunnes saadaan pinnasänky vapautettua tyttöjen käytöstä.
Yksösten vaunut tarvitaan varmaan myös. Parvekkeella on kahdet vanhat briot, mutta ovat kyllä jo niin elämää nähneet, että en tiedä, huolinko vauvalle ulkokäyttöön niitä. Tuplilla varmaan pääasiassa mennään ja joku lapsi liinassa/ repussa, mutta välillä voi päästä liikkumaan myös vain vauvan kanssa ja silloin vähän sirommat vaunut voisivat olla ihan kivat. Myös isompien kanssa toisinaan tarvittaisiin yksösrattaita.. Käytettynä olen katsellut, mutta odotan suosiolla varmaan kesään. Silloin tulee yleensä todella hyvin rattaita myyntiin! Kesällä on myös lastentarvikeliikkeissä alennuksia, joten eiköhän suurimmat ostokset tehdä silloin. :) Nykyiset tuplat ovat Bumbleridet ja samaa merkkiä vähän olen haaveillut pienempää kokoa. Hinta vain on uutena aika paljon.
Yhden bodyn ostin jo ja bola-koruun pidemmän ketjun, kun nykyinen on vähän turhan lyhyt minun makuuni. Ultran jälkeen onkin sitten kuumottavaa yrittää olla ostamatta mitään. Ru jälkeen vasta uskallan toivon mukaan tosissaan innostua. :) Paljon olen kyllä katsonut ja miettinyt valmiiksi, mitä tarvitaan.