Hankinnat vauvalle

Vielä ei olla hankittu mitään. Meillä on todella hyvin kaikenlaista jo aikaisempien vauvojen jäljiltä ettei tarvitse hankkia kuin joitain hygieniatarvikkeita kuten kynsisakset, hiusharja ja pieniä vaippoja. Pinnasänky, hoitoalusta, amme, turvakaukalo, Leikkimatto, vaatteita, helistimiä ja sen sellaisia löytyy.

Me ei olla hankittu vielä mitään :D Ja kyseessä siis ensimmäinen lapsi. Tänään tosin eksyin katselemaan Lindexin ja H&M:n lastenvaatteita. Jos kaikki on hyvin tämän päivän toisessa vu:ssa niin saattaa olla, että jotain tulee illalla ostettua.

Kyseessä on tosin molempien puolelta se ns. ensimmäinen lapsenlapsi ja mitä tuttavapiirin touhuja on katsellut, niin aika vähän on tarvinnut hankkia tarvikkeita uutena. Meillä ainakin äiti ja anoppi on sellaisia tavarahirmuja, että sieltä ullakolta voi löytyä säästettynä vielä vaikka ja mitä.

Täällä odotetaan ensimmäistä ja vielä en oo ostanu mitään. Luultavasti vaatteita saadaan lähipiiristä niin voi olla ettei niitä tarvi ostaa alkuun.

Täälläkin ensimmäisen odotus käynnissä. Ei olla ostettu mitään ja vähän jännittää edes käydä ostamassa äitiysvaatteita, se olis edessä ihan viikon kahden sisään.. varmaan kun ostaa yhden jutun vauvalle, tulee siitä into ja kohta onkin kämppä täynnä kaikenlaista "saattaa tarvita" :tears:

Mekään ei olla vielä tehty mitään hankintoja ja eka lapsi tulossa. Tavoitteena oisi pärjätä mahdollisimman vähällä tavaramäärällä ja vielä on onneksi tosi hyvin aikaa tehdä hankintoja. Selvitystyötä tarvii kyllä tehdä että mitkä tavarat on tarpeellisia ja mitkä turhia.

Myin toisen lapsen jälkeen sitterin ja tripp trappin newborn-setin pois, niin niitä olen nyt välillä yrittänyt selailla torista, jos tulis sopivat jostakin suht läheltä vastaan.

En oo hankkinut vielä mitään tänne neljännelle, ajattelin odottaa rakenneultraan.
Kerkesin just myydä muutama viikko ennen plussausta siis melkein kaiken mahdollisen pois 😅 rattaat on, itkuhälytin, pinnasänky... Ihan pienet vauvanvaatteet kerkesin myydä, joitain jätin talteen. Sitten kun selviää onko tyttö vai poika tulossa niin tiedän laitanko meidän 3v vaatteet kiertoon vai jemmaan.

Näissä raskaushuuruissa oon saanut jonkun mielenhäiriön ja haluisin ehkä vaihtaa noi yhdistelmärattaat 😁

Muutamia vaatteita olen hankkinut, pääosin käytettyinä. En halua mitään turhaa ja hankin ainoastaan sellaista, jonka aiemmin olen todennut tarpeelliseksi.

Takaisin