Mitä sinä aiot hankkia vauvalle? Oletko jo tehnyt paljon hankintoja?
Tästä artikkelista voi saada apua tarvittavien tarvikkeiden mietintään.
Tästä artikkelista voi saada apua tarvittavien tarvikkeiden mietintään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aika paljon löytyy tavaroita esikoisen jäljiltä. Vielä en ole hankkinut uudelle tulokkaalle mitään. Pyrin hankkimaan mahdollisimman paljon käytettynä, jotta saa omaa kulutusjalanjälkeä pidettyä maltillisena. Keväämmällä sitten kirppiskierrokselle. Meidän lähellä on onneksi tosi hyvä lastenvaate/tarvikekirppis, josta löytyy hyvälaatuista vaatetta ja lelua.
jep sama täällä! taitaa ainoat olla mitä välttämättä haluan käyttämättöminä nii hygieniatuotteet, tutit ja tuttipullot ja turvakaukalo. en vielä tee hankintoja mutta ihastelen ja valmistaudun henkisesti rahanmenoon kirppareita ja toria hyödyntämällä myös tukee muita perheitä.Mä en oo uskaltanut vielä hankkia mitään ja odotan varmaan sinne rakenneultraan asti. Mutta toria olen kyllä silti jo selaillut kun itseä kiinnostais hankkia mahdollisimman paljon käytettynä kun tuntuu torissa olevan melkein uutta tavaraa myynnissä paljon.
Enpäs oo miettinyt asiaa tosta tukemis näkökulmasta mutta totta!jep sama täällä! taitaa ainoat olla mitä välttämättä haluan käyttämättöminä nii hygieniatuotteet, tutit ja tuttipullot ja turvakaukalo. en vielä tee hankintoja mutta ihastelen ja valmistaudun henkisesti rahanmenoon kirppareita ja toria hyödyntämällä myös tukee muita perheitä.
Olen kanssa jo kolunut paljon nettikauppoja ja Toria, vielä en ole mitään uskaltanut ostaa