Hankinnat vauvaa varten

Elluliini

Oman äänensä löytänyt
Milloin olette ruvenneet hankkimaan tarvikkeita vaatteita ym? Musta tuntuu edelleen tosi epätodelliselta ja vielä näin viikolla 15 keskeytyminenkin pelottaa. En edes vielä tiedä mistä lähteä liikenteeseen kun tuntuu tuota hankittavaa olevan. Onneksi on tosin aikaakin.😊
 
Yksi ketju jo täältä julkiselta puolelta löytyy, tästä samasta aiheesta. Kun selaa keskustelu osion loppuun. Sivuston ylläpitäjä aloittanut sen, tosin sinne on kirjoitettu vissiin viimeksi syyskuussa. Kun moni meistä on tuolla salaisella puolella kirjoittelemassa. 😊
 
Yksi ketju jo täältä julkiselta puolelta löytyy, tästä samasta aiheesta. Kun selaa keskustelu osion loppuun. Sivuston ylläpitäjä aloittanut sen, tosin sinne on kirjoitettu vissiin viimeksi syyskuussa. Kun moni meistä on tuolla salaisella puolella kirjoittelemassa. 😊
Okei, mä oon vähän pää pyörällä täällä vielä kun vasta rekisteröidyin. Ja sinne salaiseen ryhmäänhän tässä on kova tavote päästä myös näillä kommenteilla😜 mutta joo pahoittelut jos tuli tuplana.😊
 
Löytyikin tuo toinen keskustelu. Paljon hyödyllistä sielläkin. Mua ehkä kuitenkin askarruttaa just se, että missä vaiheessa kaikkea on ruvettuu hankkimaan ja onko joku muukin pitkälle venyttänyt keskenmenon tms pelon vuoksi?☺️
 
Takaisin
Top