Hampaita?!?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mims
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen illallan tyttöä itketti ja häntä sattui johonkin niin kovasti, että äitilläkin tuli tippalinssiin, kun ei mitään osannut tehdä no annoin sitten kuitenkin supon ja vähän päästä itku helpottui ja tyttö nukahti.
Aamulla sit tutkin tytön ikenet ja mikäs se sieltä alhaalta edestä löytyikään, puhjennut hammas
Kamalasti neiti on kuolannut ja on pitänyt bodiakin vaihtaa, kun niin kovasti kastuu kuolaamisesta Käsiäänkin syö hurjasti. Kohta saadaan söpöjä hymyjä muutaman hampaan kanssa

Tietääkö kukaan kertooko sellanen hampaista kun vauva näyttää siltä että se imis jotain nuuskaa? Sillä siis ei oo mitään suussa, mutta huulet ikäänkuin rapsuttaa ikeniä tj. Se on aika hassun näköstä, ja mä en ymmärrä miks Nea tekee sellasta [:D]

Jei! saatiinhaan se eka purukaluston kappale vihdoinkin [:)] kyllähän tässä on jo pitkään sitä odoteltukin [:)]

Meille oli kans ilmestynyt ensimmäinen hammas [:)]. Onhan meillä pitkän aikaa syöty nyrkkiä ja kuolattu, mutta en mä osannut odottaa, että nyt jo tehtäisiin hampaita [:-]

Täällä myös yksi hammas alhaalla kunnolla ulkona ja viereinen hammas ihan just ulkona.
Kuolaaminen on aivan järjetöntä...

No nyt meille on ilmestynyt jo toinen hammas alas ensimmäisen viereen [:-][:)]. Tosin yöunet kyllä kärsii [&:]

Hui, täällähän monelle on hampaita tullu [:)] Meilläkin välillä hampaitaan kiukkuaa, kuolaa ja puree ilmeisesti ikeniään yhteen, naksuu leuat ikävästi olkapäätä vasten kun poikaa pitää olalla[&:] Naksutteleeko muiden vauvat, kun en oo ennen tälläsestä kuullu? Kai se tohon hampaiden tuloon sitte liittyy, en muutakaan selitystä tolle keksi...

Meillä kyllä järsitään nyrkkiä ja kaikkia tavaroita, mitkä vaan suuhun saa vietyä sekä kuolataan, mutta en ole kyllä mitään naksumista kuullut. Eli meillä ei naksuta [:D]

Kyllähän meilläkin kuolataan, järsitään ja jäystetään ihan kaikkea... En silti usko että niitä hampaita olisi vielä tulossa.

Toivottavasti ei tuu vielä pitkään aikaan... [:D] Menis niin ku veljentytöllä. Tuli sitten kerralla useampikin hammas... Selvisivät "yksillä" kiukuilla [:D] Nii ja ei tartte ruveta niitä "harjailemaan"... [:D]

Täällä saatiin toinenkin alaetuhammas [:)] henniv:llä taisi jossain olla mainintaa että jamille tuli viikon sisällä kaksi hammasta ja niinhän kävi myös täällä... [:)]

Muutaman päivän meillä itkeskeltiin alahampaita, jotka siis puhkesivat samaan aikaan. Ei ihme, että tyttö oli vähän känkkis ja heräili yöllä tavoistaan poiketen. Hampaiden puhkeamisen yhteydessä alkoi myös nuha. Yritin Googlettaa, olisko sillä yhteys hampaisiiin, mutta sain aika ristiriitaista tietoa. Lisäksi tyttö haroi normaalia enemmän korviaan, mikä tietty sai epäilemään korvatulehdusta... Ilmeisesti ei kuitenkaan korvissa mitään ollut, koska harominen meni ohi, kun hampaat tulivat läpi.

Heh... naurattaa ku oon kirjottanu tähä aiheesee jo ensimmäiste joukos ku oireillu hampait tooosi pitkään mut ei viel yhtäkään oo puhjennu [:D][:D] Hyvä kyllä vaan, ei tarvii viel varoo imettäes.

Cira, sama juttu tääl [:D] joskus syyskuun puolivälis jo oireillu, eikä edelleenkään yhtään ja ens viikol ikää 5kk..

Tässä välissä täytyy sanoa, että meillä on tainnut olla hammas syntymästä asti, tai siis huomasin sen jo laitoksella. Eikä mikä tahansa hammas, vaan kulmahammas. Okei, mä tiedän että olen eniten öisin hereillä ja muutenkin tykkään kaikista kauhu/fantasia leffoista ja kroppaankin on tatuoitukin kaiken maailman fantasia hömppä kuvia ja juu.. tuli raskausaikana vähän turhan monta kertaa katottua noita twilight leffoja ja luettua kyseisiä kirjoja.. Mutta että saan jonkun vampyyrilapsen [:D][:D][:D]

Takaisin