hammaslääkärit!

Odottaja8

Oman äänensä löytänyt
Ottaa päähän, että vaikka sanotaan että raskaana kun on niin pääsee tarkastukseen ns."jonon ohi" mutta näimpä ei ole. Oikeastaan enemmän taitaa huvittaa entä ärsyttää..:D
Sain ajan elokuun loppupäivälle kun soitin..ihan akuuttia aikaa pitää yrittää soittaa kuulemma huomenna aamusta (en mitään takuuta että pääsee ennen kesä sulkua), minulla kun paikka lähti hampaasta ja vihloo kovasti korvaan asti. Jos olisi ylimääräistä rahnaa niin varmasti menisin yksityiselle! :)
 
Mä taas pääsin Vaasassa tosi hyvin hammaslääkäriin ja tarkastuksen jälkeen sain paikkausajankin seuraavalle viikolle.

Inhottavaa ettei kaikissa paikoissa toimi niin hyvin asiat :(
 
hammaslääkärille ajan saaminen on tärkeää varsinkin raskausaikana!!! mulla on aina ollut hyvässä kunnosa hampaat eikä ole ollut reikiä kun lapsuudessa yksi maitohampaassa. No oksentelin paljon ekaa odottaessa ja sainkin reiän raskausaikana hampaseen :( olipa kiva iiiiison masun kanssa makoilla porattavana ja ilman puudutusta. Nyt voisinkin varata ajoissa hammaslääkärille ajan tän raskauden aikana, jos sellasen saa....
 
Takaisin
Top