Moi :) Meillä oli silloin yhdistelminä n 500 e maksaneet, ei mitkään merkkivaunut. Hintalaatu suhde oli kohdillaan, huolto pelasi tarvittaessa hyvin liikkeen kanssa ja olin tyytyväinen. Niin monta kertaa olen pettynyt kalliisiin merkkituotteisiin, että en edes kuvitellut maksavani 1000 euroa vaunuista. No pari vuotta myöhemmin kuitenkin tykästyin emmaljungan scooter rattaisiiin ja kaikkien periaatteideni vastaisesti ne ostin. Jo ensimmäisen vuoden aikana rattaista meni kuomu sököksi, kasaussysteemistä alkoi palikat irtoileen ja jatkuvasti saa olla tekemässä säätöjä, kun kulkee niin vinosti. Kaiken kukkuraksi kolmen vuoden takuu tuntuu ihan turhaltaa, kun kyseisen liikkeen kanssa asiointikin on ollut täysin mahdotonta. Varaosien tilaus kesti useamman kuukauden ym. Aina vaan naureskelevat. Ja kaikki rattaille on siis tapahtunut ihan peruskäytössä. Ystävälläni myös kokemusta, ettei tietty merkki aina merkitse sen laadukkaampaa. Pumpattavat renkaat olen kokenut paremmiksi, just kun nek tavallaan jakaa sir sen painon ja kulkee suoraan. Noissa umpikumirenkaissa saattaa sir olla heittoa ja rattaat viettää jonpaan kumpaan suuntaan. Tässä vain minun kokemuksiani:) Kohtuuhinnallakin saa hyvää:) Täydellistä ei saa nykypäivän koskaan, sen jos jonkun oon oppinut.