Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Mä ajattelin huomenna ehkä kysyä kontrolliultrassa. Saa nähdä, tykkääkö lääkäri semmoisia katsella, kätilöthän sen ilmeisesti yleensä katsoo sitten rakenneultrassa. Mut jos huomenna sen näkee, niin pyydän laittaa paperille, koska mies ei pääse ultraan, niin katsotaan yhdessä kotona. :smiling face with heart-eyes:
 
minä oon kans tuntenut rv12 asti liikkeet ja kysyin myös kätilöltä silloin nt ultrassa että onko mahdollista niin sanoi että on se ihan mahdollista. Nyt toki liikkeet tuntuukin jo ihan selkeästi kun kohta vaihtuu rv16 😊
Jännä ajatella että liikkeet voisi jo tuntua! Mulle kätilö sanoi että tuntuvat mulla todennäköisesti vasta joskus 20+ viikolla, kun kyseessä on eka lapsi ja istukka on etuseinämässä.
 
Me ollaan menossa nyt maanantaina yksityiselle ultraan ja samalla toivotaan, että sukupuoli selviäisi 😊 Päästään sitten kunnolla miettimään nimiä. Tytölle on periaatteessa jo yksi nimiehdotus valmiina, mutta pojalle ei mitään... Halutaan tietää asap, koska jos tulee poika, niin nimen päättämiseen tarvitsee kyllä kaiken mahdollisen ajan 😂
 
Me ollaan menossa nyt maanantaina yksityiselle ultraan ja samalla toivotaan, että sukupuoli selviäisi 😊 Päästään sitten kunnolla miettimään nimiä. Tytölle on periaatteessa jo yksi nimiehdotus valmiina, mutta pojalle ei mitään... Halutaan tietää asap, koska jos tulee poika, niin nimen päättämiseen tarvitsee kyllä kaiken mahdollisen ajan 😂
Uskon että näkyy jo jos vaan on oikeassa asennossa. Esikoisesta päästiin "väliultraan" 17+3 ja selkeesti näkyi sukupuoli.
 
Uskon että näkyy jo jos vaan on oikeassa asennossa. Esikoisesta päästiin "väliultraan" 17+3 ja selkeesti näkyi sukupuoli.
Okei, hyvä tietää 😊 Auttaakohan, jos syö jotain makeaa ennen ultraa? Jos vauva sitten liikkuisi enemmän ja vaihtais välillä asentoa 🤔
 
Takaisin
Top