Haluaisitteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Rakenneultrassa raskauden puolivälin tienoilla moni saa halutessaan tietää, onko tulossa poika vai tyttö. Haluaisitko sinä tietää vauvan sukupuolen etukäteen?
 
Todennäkösesti halutaan tietää etukäteen, on helpompi ostella kaikki valmiiksi ja mä oon niin kärsimätön etten kestä odottaa loppuun asti että saa tietää!:rolling:
 
Ehdottomasti, saadaan tietää niptin takia jo ensimmäisen kolmanneksen jälkeen!
 
Joo, vaikka voishan se olla kiva olla tietämättäkin.. Tosin, jos sanotaan, että tulossa on tyttö, niin en kyl siihen uskalla luottaa.
 
Halutaan tietää. Ainakin viime kerralla tieto sukupuolesta jotenkin teki tulevasta perheenjäsenestä ”todellisemman” ja toi konkretiaa hänen miettimiseensä. En nyt osaa oikein laittaa tuota sanoiksi, mutta ehkä joku saa ajatuksesta kiinni.
 
Ehdottomasti halutaan tietää. Mun on vaikee mieltää sitä raskausmahaa ihan oikean ihmisen sisältäväksi paketiksi, niin auttaa konkretisoimaan sitä että siellä on oikeesti joku, kun saa vähän tietoa tulokkaasta. Ja auttaa myös vaatehankinnoissa kun tietää mitä tulossa on. Mulle se vauva on itessään niin iso yllätys ja mullistus joka tapauksessa syntyessään, että en kaipaa siihen mitään lisäyllätyksiä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Meille tulee vielä perussairauden vuoksi pari ylimääristä ultraa rakenneultran jälkeen, niin voi triplavarmistaa vielä sen sukupuolen kun itsekin pelkään aina että jos se onkin katottu rakenneultrassa väärin:Face With Tears Of Joy:
 
En tiedä riittäisikö kärsivällisyys odottamaan syntymään asti, mutta ajatuksena tosi ihana. Esikoisesta haluttiin tietää, todennäköisesti ei malteta tämän kakkosenkaan kohdalla olla kyselemättä.
 
Halutaan tietää. Tykkään suunnitella asioita ja huonetta jo etukäteen ja helpompi sitten esim hankkia vaatteita ja miettiä nimeä.
 
Halun ehdottomasti viimeksi varasin yksityiselle ennen rakkenne
Ultraa ajan ja taidan ehkä varata nytkin
 
Halun ehdottomasti viimeksi varasin yksityiselle ennen rakkenne
Ultraa ajan ja taidan ehkä varata nytkin

me varattiin kans viimeksi ennen rakenne ultraa yksityiselle ja viikkoja oli 16+ hyvin näkyi että poika oli tulossa ja oikeinhan se meni :smiling-eyes: Me ollaan niin malttamattomia että ei voida sinne rakenne ultraan asti odottaa ja on se muutenkin ihana päästä näkemään vauvaa monitorilta:smiling face with heart-eyes:
 
me varattiin kans viimeksi ennen rakenne ultraa yksityiselle ja viikkoja oli 16+ hyvin näkyi että poika oli tulossa ja oikeinhan se meni :smiling-eyes: Me ollaan niin malttamattomia että ei voida sinne rakenne ultraan asti odottaa ja on se muutenkin ihana päästä näkemään vauvaa monitorilta:smiling face with heart-eyes:

mulla kans tais olla 17 rv menossa ja poika sielä
näkyi jotenki mulle se teki muutenki sellasen erilaisen kontaktin vauvaan kun tiesin kuka hän oli, en osaa paremmin selittää mutta kuitenkin
 
Tällä kertaa en halua tietää. Edellisellä kerrallakaan en alkuun halunnut, mutta koska oli vaikea luods yhteyttä vauvaan ja nimi pojalle oli tosi vaikea keksiä, joten annoin esikoisen päättää (oli mukana.) Näin kyllä itse jo ennen sitä, että pippeli siellä jalkovälissä on ja niinhän se olikin. Päädyin sit keksimään kokonaan uuden nimen.
Nyt ois nimet molemmille eikä muutenkaan mitään väliä sukupuolella niin haluan kokea sen yllätyksen.
 
Tällä kertaa en halua tietää. Edellisellä kerrallakaan en alkuun halunnut, mutta koska oli vaikea luods yhteyttä vauvaan ja nimi pojalle oli tosi vaikea keksiä, joten annoin esikoisen päättää (oli mukana.) Näin kyllä itse jo ennen sitä, että pippeli siellä jalkovälissä on ja niinhän se olikin. Päädyin sit keksimään kokonaan uuden nimen.
Nyt ois nimet molemmille eikä muutenkaan mitään väliä sukupuolella niin haluan kokea sen yllätyksen.
Tää nimien keksiminen/päättäminen on kyllä vaikeeta. Esikoisen nimen keksiminen tuotti suunnatonta päänvaivaa, ja jos nyt tulee toinen poika, niin en ymmärrä miten keksitään taas pojan nimi. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
meillä on tytölle nimi mutta pojalle ei. ollaan niin varmoja nyt tytöstä, ettei pojalle olla edes nimiä mietitty, mutta selvästi pojalle onkin vaikeampi nimi keksiä, tytön nimi tuli lähes heti, pojan nimeä viimeksikin mietittiin lähes koko mun odotus aika, pitäiskin varmaan varmuuden vuoksi vähän sitäkin alkaa miettimään :rolling:
 
Mulla on nimi valmiina molemmille. Ollut jo kuopuksen syntymästä saakka.:No Evil Monkey:
 
Meillä ois tytölle nimi valmiina, ollu jo siitä asti, kun ollaan yhdessä oltu, eli paljon pidempään kun mitä on lasta yritetty saada.
 
Takaisin
Top