Haaveena leikkikaveri..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja zirkoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zirkoni

Vasta-alkaja
Moikka,
Tosta aiheesta selviääkin lyhykäisyydessään ongelmamme. Toivomme siis noin vuoden ikäiselle pojallemme pienempää sisarusta, mutta ei meinaa tärpätä. Olemme yrittäneet nyt reilun puoli vuotta (tiedän, ei se nyt niin pitkä aika ole, mutta odottavan aika on pitkä), ja joka kuukausi olen pettynyt. Alan olla jo hieman allapäin pettymysten takia. Varmaan eniten siksi, että esikoinen sai alkunsa niin "helposti".Esikoinen kun sai alkunsa kun söin pillereitä, ja tuli siis täytenä yllätyksenä, iloisena sellaisena kuitenkin. Poika on meille kaikki kaikessa :) Olen jo kolmesta eri kierrosta testaillutkin, kun olen muka ollut aivan varma raskautuneeni, mutta negahan se on aina ollut ja menkatkin alkanut samana/ seuraavana päivänä :( Alkaa tuntua jo toivottomalta. Toivomme niin kovasti toista lasta. :)
Olen itse ainoa lapsi, ja muistan lapsuudesta kuinka toivoin sisaruksia, ja kaveria jonka kanssa olisi esim. lomilla leikkinyt. Mutta emme tietenkään toista lasta toivo vain sen takia, että pojalla olisi kaveri. 
Haluaisinkin kuulla kuinka kauan teillä muilla on mennyt toisen raskauden "alkuun saamiseen"? Ja mahdollisesti vinkkejä miten voisin edes auttaa raskautumistani..
Niin ja tottakai, jos on muita samassa tilanteessa, niin jännittämään ja yrittämään tänne "yhdessä" ;)

Takaisin