Omanapailuja: Olen nyt käynyt täällä foorumilla useammin, kun on niin jännät paikat! Minulla on tällä hetkellä raskausoireita ja olen samaan aikaan innoissani ja jännittää ihan tosi paljon. Koitan rauhoitella kehoa meditaatiolla ja pilateksella

Oikein sellaisella nololla eteerisellä hedelmällisyysmeditaatiolla

Se jostain syystä rauhoittaa sopivasti
Onnistuneita raskauksia kun ei ole koskaan ollut (keskeytynyt keskenmeno ekan kolmanneksen lopussa oli pisimmälle mennyt raskaus) pelkään samalla sitä, että mitä jos käy taas jotain, mutta samalla tuntuu siltä, että ehkä tällä kertaa olisikin sitkeä sissi matkassa ja tosi toiveikas olo

Katsotaan kumpuaako tämä toiveikkuus nyt siitä, että oikeasti olisi kaikki hyvin

Eilen illalla oli järjetön stressi yhden läheisen tilanteen vuoksi ja säikähdin, kun kohtu reagoi samankaltaisilla supistuksilla kuin lääkkeellisen tyhjennyksen alussa. Sain onneksi kehon läheisten seurassa rauhoitettua ja supistukset sitä myötä lakkasi. Vuodot eivät alkaneet

En edes tiennyt, että kohtu voi supistella näin varhaisilla viikoilla, mutta nyt se on kantapään kautta opittu. Onneksi lähipiiri ottaa koppia tilanteesta, että saan rauhassa keskittyä mahdolliseen raskauteen.
Aion testata vasta uutena vuotena jos vuodot ei välissä ala. Säästyy rahaa ja luontoa, kun niin monet testit on jäänyt tekemättä tällä taktiikalla, ja vähän sydäntäkin on säästelty, kun ihan joka kemiallista ei ole tullut varmistettua
Toivon teille kaikille joulun ajan tärppejä ja paljon plussatuulia