Olemme 23-vuotiaita ja minä olen jo jonkin aikaa ollut vauvakuumeessa, suurinpiirtein 1.5 v. eli tämä ei ole mikään nopeasti ohimenevä vaihe. Mies haluaa lapsia kyllä, mutta ei ihan vielä. Toisinaan hän puhuu lapsista ja siitä kuinka periaatteessa voisi jo ruveta yrittämään... Ollaan keskusteltu aiheesta paljonkin ja olen huomannut, että miestä pelotta todella paljon vastuu ja se miten elämä tulee muuttumaan. Kaverit jäävät kakkoseksi jne. Miehen mukaan tiedossa on tylsiä viikonloppuja vauvan kanssa kotona, kun ei voikkaan mennä ja tulla oman mielen mukaan baareihin yms. muihin rientoihin aina silloin kuin huvittaa.
Tiedän, että meillä on vielä aikaa viettää nuoruutta ja mennä ja tulla miten haluaa, mutta olisi mukava kuulla onko muut olleet vastaavassa tilanteessa, että mies panikoi tulevasta vastuusta vauvan kanssa. Ja miten mies sitten lopulta lämpenee vauva-ajatukseen oikein kunnolla ja kauan siihen on mennyt :D
Tiedän, että meillä on vielä aikaa viettää nuoruutta ja mennä ja tulla miten haluaa, mutta olisi mukava kuulla onko muut olleet vastaavassa tilanteessa, että mies panikoi tulevasta vastuusta vauvan kanssa. Ja miten mies sitten lopulta lämpenee vauva-ajatukseen oikein kunnolla ja kauan siihen on mennyt :D