haamuviiva!!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja janjan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

janjan

Jostain jotain jo tietävä
Hei kanssasisaret jolla on kokemusta, tarviin vähä apua.
Mulla on ollut nyt kolmatta päivää aivan sairaanloiset kivut alavatsassa, menkkakivut potenssiin 10! Tänään on kp 31/28-30 ja sain haaleahkon haamuviivan. Onko kokemuksia mitä se meinaa? laitan tässä kuvan siitä jotta siitä voi sitte itse päätellä :)

Hmm, mulla oli kyllä sillon ku ite testasin (ja näytti plussaa) aika haalea viiva, kun testasin heti menkkojen oletettua alkamispäivää seuraavana päivänä. Raskaana siis olin ja olin testannu sitä aikaisemminkin, mutta sillon oli testit näyttänyt negaa, kun oli liian aikaista testata. Eli jos oot epävarma, niin sinuna odottaisin vaikka pari päivää ja testaisin uudelleen. Sillon veressä on enemmän niitä raskaushormoneja ja jos oot raskaana, viivankin pitäis tulla selkeemmin näkyviin.

Meinaa että olet raskaana! Onnea onnea!!

Itse tein tytöstä vielä hailakamman haamuviivan, mitä varmaan tietokoneen ruudulta ei olisi erottanut.. Ja tyttö tuli! ;) Menkkakivut kuulostavat myös tutulta. Olin ihan varma, että kohta alkaa menkat, mutta eipä vain alkanutkaan sitten pariin vuoteen :D

KÄÄK!! ootteko nyt tosissanne? en tiiä mitä ajatella..!!??emoticon
Siis ehdottomasti niin ihanaa jos tuo on positiivinen. Yritystä takana vasta 3 kiertoa ja esikoista tässä yritetään eli kaikki on kovin uutta.
heh, oon vähän maltiton joten kävin ottamassa vielä 2 testiä lisää (kun niitä kerta on reilulla kädellä tilattu kotiin) tässä kuva vielä niistä...
Ja kiitos paljon jos olen

Kiitos kovasti, olen vähän sanaton.. ja vieläkin aika epäileväinen...
mutta jos olen raskaana niin nyt pitänee vaan toivoa että pikkuinen haluaa kasvaa ja pitää lujasti kiinni emoticon
Onko muilla kokemuksia kovista kivuista? ja kuinka kauan niitä on kestänyt?
Olen ite joutunut olemaan kotona jopa nyt pari päivää kun kipuja on ollut niin että ihan kylmähiki tulee emoticon  auts!

Kyllä niitä kipuja ja kaikenmaailman ihmepyörrytyksiä, kramppeja, pahoinvointia (myös mahdollisesti ripulia), selkäkipuja, voipi olla alkuun paljonkin. Mutta monet pääsevät näistä vaivoista 10. viikon kohdalla, ja useimmat päästyään toiselle kolmannekselle eli 12. viikon jälkeen!

Toivotaan että pikkuinen jaksaa sinnitellä sen 12. viikon yli, niin voit huokaista helpotuksesta :) Onnea! ja eikun varaamaan neuvola-aikaa! ;)

! Niin ja semmoinen vielä, että kannattanee varmaan alkaa popsimaan vitamiinilisää, ja mahdollisesti alkaa käyttämään maitohappobakteerivalmistetta, sillä lapsi ottaa tarvitsemansa sinulta, ja kaiken lisäksi oma bakteeri/happamuustasapaino järkkyy, ja saattaa aiheuttaa ikävyyksiä, eli hiivaa tai jopa bakteerivaginoosin. Ensimmäinen on vain ikävä, ja jälkimmäinen lisää keskenmenon riskiä.

Ihan selvä viivahan siinä on. :D
Mie veikkaisin, että on plussa! ONNEA!:DD
Mulle tuli esikoisesta jo ennen oletettua menkkojen alkamispäivää haamuplussa (tai itseasiassa roskishaamu).

Näyttää ihan samalta kuin mun ensimmäinen testi tuossa pari kuukautta sitten :) Raskaana ollaan ja just oli eka ultrakin, siellähän mahassa se pienokainen kovasti heiluttelee :) Tee uusi testi parin päivän päästä niin eiköhän jo näy vahvempi viiva! Paljon onnea!! :)

Nyt se on selkeää!!!!
kiitos kaikille onnitteluista ja kokemuksista.Epätodellinen tunne.. huhhu.. hauskaa kun kaikki tämä tapahtui tänään ja miekkonenkin on vielä töissä ja ei tiedä mitään!!! 
 hihiih

onnea plussasta ja kauheesti tarrasukkia että pieni pysyis mukana loppuun asti. :) niin ja neuvolaan kannattaa alkaa varaileen aikaa.. :)

Takaisin