Gesslein F6 käyttökokemuksia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gaiza

Silmät suurina ihmettelijä
Suunnitelmissa olisi hankkia esikoiselle Gessleinin F6 yhdistelmävaunut, kuulisin mielelläni kaikenlaisia käyttökokemuksia?

Asutaan "melkein maalla" eli lenkkipolut on pääsääntöisesti asfaltti tietä mutta metsäteitäkin löytyy, noissa vaunuissa kiinnostaa myös vaihdettavat pyörät jotka on varmasti näppärät kaupunkireissuilla...

Myös vinkit siitä mihin kaikkeen vaunuja ostaessa kannattaa kiinnittää huomiota otetaan mielellään vastaan kun itse ei varmaan kaikkea osaa ajatella

Kokemusta ei ole, mutta googletin nuo rattaat. Kovin hinnakkailta vaikuttivat ja huisin pitkä toimitusaika [&:] Itse hankin markkinoiden halvimmat, maalla asutaan ja hyvin on pärjätty. Rattaissa on hyvä huomioida se, että jos niitä meinaa kuljettaa kasassa paikasta toiseen, ni renkaat tulis olla helposti irrotettavissa. Itse kokisin tärkeäksi myös sen, että valitaan rattaat auton mukaan, ei autoa rattaiden mukaan eli tarkistetaan, että rattaat mahtuu takakonttiin. Meillä ei ole työntöaisan korkeus säädettävissä, mutta ei ole haitannut ollenkaan vaiks pienikokoinen olenkin. Tästä merkistä on moitittu jousituksen puutteellisuutta, vaan kyllä ne rattaa tärisee, jos on kuoppanen tie oli tuplajouset tai ei. Jotkut ajattelee, että ostaa kalliit vaunut jotta niillä olisi jälleenmyyntiarvoa, vaan voiko siihen nyt niin varmasti luottaa...voihan ne kalliitkin hajota ja sit ei oo mitä myydä. Kyllä ne halvemmat vaunut kestää, jos hyvin kohtelee.

Takaisin