Gallup: Tykkäätkö koirista?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lavinia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pidätkö koirista?

• Kaikki äänestäjät
    17

Lavinia

Sanavalmis juttuseppä
Miehen kanssa pientä tinkaa :grin Sanoi puolitosissaan ettei cv:ssä kannata harrastusten kohdalla mainita koiria, kun saattaa olla ettei hakemusten käsittelijä pidä koirista. Oma kokemus taas on, että suurin osa ihmisistä tykkää koirista vaikkei omia olisikaan, ja nimenomaan koiraharrastukset kannattaa cv:ssäkin mainita koska antaa kuvan liikunnallisuudesta ja sosiaalisuudesta. Ainakin minun mielestä.

Joten, selvitetään mitä vau-foorumi on koirista mieltä! :) Tykkäätkö vai et?

Riippuu koirasta. :grin Mutta siis joo, yleisesti ottaen tykkään. Jonain päivänä haluaisin omankin, mutta ei just nyt yhtään lisähuollettavaa tähän talouteen, kiitos! :joyful:

Riippuu vähän... Yleisesti tykkään koirista ja ajattelen että ”koti ei ole koti ilman koiraa” :) Ja meillä oikeestaan aina ollutkin koira.

Toki omistaja pystyy koiran helposti pilaamaan, jolloin koira riehuu hihnassa vastaan tullessaan ja haukkuu tai murisee, sellaisia koiria pelkään. Eli ihan kaikista koirista en tykkää :)

Joo, ei toki kaikista voi tykätä :) Hainkin tässä lähinnä sitä, että tykkääkö noin niinkuin yleisesti, eli herättääkö maininta koirista hyviä vai huonoja fiiliksiä. Kun mies tuntuu ajattelevan että iso osa ihmisistä pitää miinuksena sitä jos jollain on koira, mikä taas on ihan päinvastoin kuin mitä ite kuvittelisin. Minusta eläimet ylipäätään on aina positiivinen juttu.

Muoksista. Äh luin huonosti, niinhän te kirjoitittekin että noin niinkuin yleisesti kyllä tykkäätte. :joyful: Noin uskaltaisin olettaa (ja toivoisin) kaikkien vastaavankin. :hilarious: Katsotaan kumpi meistä oli lähempänä oikeaa, mie vai mies :cat:

Muokattu viimeksi:
Pääasiallisesti tykkään koirista ja joskus meillä vielä tulee olemaan koira tai useampi.

En tykkää. Muutamasta koirasta pidän ja välillä rapsuttelen jos tulee luokse, mutta yleisesti ottaen en tykkää joitain inhoankin.

En tykkää. Muutamasta koirasta pidän ja välillä rapsuttelen jos tulee luokse, mutta yleisesti ottaen en tykkää joitain inhoankin.

Oletko minun mies joka on naamioitunu Zeniksi :grin

Minun äiti periaatteessa tykkää koirista, vissiin siksi ku ne niin selvästi osoittaa jos tykkäävät jostain ihmisestä, ja söpöjäkin ovat. Kuitenkaan ei tykkää siitä että koirat haukkuvat ainakaan paljon, niistä lähtee karvoja ja ne saattavat vahingossa kaataa lapsia tai joskus vaikka kakata väärään paikkaan, tuovat lunta tai kuraa sisälle. Eli käytännössä hän ei kai tykkääkään koirista :rolleyes: On kyllä itekin myöntänyt sen.

Lähtökohtaisesti pidän eläimistä, koirat ei tee tässä poikkeusta. :) Olen kyllä enemmän kissaihmisiä ja lemmikiksi voisin ottaa kissan, mutta en koiraa. Mutta on ne silti ihan mukavia eläimiä noin yleensä.

Kyllä minusta se kannattaa mainita cv:ssä. Vaikka työnantaja ei pitäisikään koirista se kertoo että sinä olet vastuullinen ja liikut ja elän käsityksessä että ylipäätään se on positiivista jos harrastaa jotain. :) (Vaikka en kyllä henk. koht. tajua mitä väliä sillä on.)

Pidän ja kotio eksynyt myös sellainen :)

Mies uhoaa ettei koiraa enää kun tästä aika jättää mutta mie olen eri mieltä :devil07

Tosi vaikea oli valita kahdesta ääripäästä, mutta valitsin kuitenkin en pidä. Lähinnä pidän tosi pienistä ja kilteistä koirista, kaikki yhtään isommat pelottaa, vaikka miten olisivatkin kilttejä. Enkä jaksaisi sitä ulkoilutusrumbaa yms lapsiperheessä :grin

Pidän koirista. Perheessämme on kaksi. Koirat ja vaikka juoksuharrastus on mainioita small talk -aiheita, kun en muuten jaksa uutisia tai muutakaan ajankohtaista seurata.
Ihan jokaisen eläinyksilön kanssa ei synkkaa, mutta pääsääntöisesti kyllä.

Pääsääntöisesti pidän koirista. Riippuu vähän rodusta. Pikkuräksyistä ja huonosti koulutetuista suurista en pidä. Itselläni oli yli 70kg pyrre joten isoihin olen tottunut. Nyt meillä on 2 kissaa. Sopivat pikkulapsi perheeseen ja nykyinen mies taas vihaa koiria niin sellaista ei meidän perheeseen enää valitettavasti tule. Pidän kyllä kaikista eläimistä joten saa nähdä mitä kaikkea nurkkiin ilmestyy lapsen kasvaessa :grin

Pidin koirista ennen kuin sain omia lapsia. Nykyään koirat (lemmikit ylipäätään) tuntuisivat vaan äärettömältä riesalta ja taakalta, ne kun eivät kehity suuntaan eikä toiseen ja niiden kanssa ei tasan pysty reissailemaan kuten lasten ja..Uaah..Siis, musta on tullut varmaan joku dog-hater tätä nykyä :D

Takaisin