Foorumin alustan päivitys - anna palautetta!

Sähköpostilla kirjautui väärälle tilille jota en enää käytä. Mitenhän pääsen sinne oikealle käyttäjälle

Täällä sama homma, olisi kiva päästä kirjautumaan oikealle tilille. Jos viitsitte, niin minutkin saa laittaa korjausjonoon :thumbs-up: En meinaan pääse esimerkiksi salaisiin ryhmiin, jossa olen tällä hetkellä kirjoitellut aktiivisesti :sad-face:
 
Täällä sama homma, olisi kiva päästä kirjautumaan oikealle tilille. Jos viitsitte, niin minutkin saa laittaa korjausjonoon :thumbs-up: En meinaan pääse esimerkiksi salaisiin ryhmiin, jossa olen tällä hetkellä kirjoitellut aktiivisesti :sad-face:
Hei,
Laitatko minulle (tai Vargynjalle) nimimerkkisi ja siihen liitetyn sähköpostiosoitteen, niin välitetään tieto eteenpäin!

Terveisin Bella Swan, moderaattori
 
Klo 20.12 enkä pääse kirjautumaan sisään uuteen alustaan.. Paniikki päällä. P.s. kaikki tunnukset ja salasanat oikein.
 
Enää ei näe otsikosta (ainakaan Macilla Chrome selainta käyttämällä) onko tullut uusia viestejä ketjuun vai ei. Ennen oli boldattuna ketjun nimi niin tiesi mitkä on lukematta.
 
Enää ei näe otsikosta (ainakaan Macilla Chrome selainta käyttämällä) onko tullut uusia viestejä ketjuun vai ei. Ennen oli boldattuna ketjun nimi niin tiesi mitkä on lukematta.

Kiitos palautteesta, laitan tiedon eteenpäin. Niiden kuuluisi nytkin näkyä boldattuna, mutta kaikilla laitteilla/selaimilla ei näykään. Asia on työnalla tai korjausjonossa.
 
Tänään ei näy vahvemmalla tekstillä ne ketjut missä on uusia viestejä? Eilen näkyi.

Kiitos tiedosta. Otsikoiden fontti vaihdettiin sellaiseen, jolla Applen laitteilla näkyy. Ilmeisesti jollain toisella taas ei näy sillä. Millä laitteella selaat?
 
Katosiko muilta Androidin käyttäjillä lihavointi niiden ketjujen otsikoista, joihin on tullut uusia viestejä? Itsellänikin on Android ja näen yhä ne lihavoituina. Ehkä tässä vaikuttaakin jokin muukin seikka...
 
Katosiko muilta Androidin käyttäjillä lihavointi niiden ketjujen otsikoista, joihin on tullut uusia viestejä? Itsellänikin on Android ja näen yhä ne lihavoituina. Ehkä tässä vaikuttaakin jokin muukin seikka...

Lihavoituna on mulla näkynyt koko ajan ja edelleen :)
 
Hei, mistä pääsee listaan missä näkyy ne seuratut ketjut, joissa on uusia viestejä. Löydän kyllä kaikki seuratut ketjut, mutta etsin sitä näkymää missä näkyy vain nuo seuratut ketjut joissa lukemattomia viestejä
 
Hei, mistä pääsee listaan missä näkyy ne seuratut ketjut, joissa on uusia viestejä. Löydän kyllä kaikki seuratut ketjut, mutta etsin sitä näkymää missä näkyy vain nuo seuratut ketjut joissa lukemattomia viestejä
En itse käytä seuraus-toimintoa, mutta onko se tuo yläpalkin valikosta löytyvä?
Screenshot_2022-05-12-10-56-04-61_e4424258c8b8649f6e67d283a50a2cbc.jpg
 
Hei, mistä pääsee listaan missä näkyy ne seuratut ketjut, joissa on uusia viestejä. Löydän kyllä kaikki seuratut ketjut, mutta etsin sitä näkymää missä näkyy vain nuo seuratut ketjut joissa lukemattomia viestejä
Mene tuolta vasemman laidan kolmesta viivasta ja klikkaa uudet viestit. Sitten valitsee keskusteluiden yläpuolella oikeasta laidasta "filters" ja sieltä "watched content". Ainakin niin minä sain filtteröityä ne näkyviin.
 
Katosiko muilta Androidin käyttäjillä lihavointi niiden ketjujen otsikoista, joihin on tullut uusia viestejä? Itsellänikin on Android ja näen yhä ne lihavoituina. Ehkä tässä vaikuttaakin jokin muukin seikka...
Mulla edelleen sama ongelma, että kaikki osiot ja ketjut näkyy vaan normaalitekstillä ja joutuu katsomaan jokaisesta viimeisimmän viestin lähetysajan, että voi arvioida onko tullut uusia viestejä.

Erikoista kun aluksi kuitenkin toimi se lihavointi. Heikentää käyttökokemusta huomattavasti.
 
Mulla edelleen sama ongelma, että kaikki osiot ja ketjut näkyy vaan normaalitekstillä ja joutuu katsomaan jokaisesta viimeisimmän viestin lähetysajan, että voi arvioida onko tullut uusia viestejä.

Erikoista kun aluksi kuitenkin toimi se lihavointi. Heikentää käyttökokemusta huomattavasti.

Äh, harmillista. Otan selvää, missä tämän kanssa mennään. Mikä nettiselain sinulla on? Jos vaikka sekin vaikuttaisi, kun osalla Androidin käyttäjistä näkyy lihavoituina.

Muoks: it-tuki kysyy lisätietoja. Mikä puhelin (merkki ja malli) ja mikä selain on käytössä?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top