First response early raskaustesti viivanpaikka?

Kyfi2995020

Vasta-alkaja
Tein aamulla First response early raskaustestin 4 päivää ennen kuukautisia.
Tumman viivan viereen tuli tollainen läpinäkyvä viivanpaikka. Katselin muita saman testin kuvia, niin toinen viiva on yleensä vasemmassa reunassa. Mikä toi viiva tossa keskellä sitten on?

Eli normisti se viiva tulisi enemmän sinne vasempaan reunaan, ei noin viereen mitä mulla kuvassa. Kokemuksia tästä testistä? Toisessa samassa testissä ei ollut tälläistä viivapaikkaa nähtävissä. (käyttämätön)

en tiedä näkyykö kuvasta, mutta siinä on tollainen viivanpaikka.

Liitteet

• X_z_Blw8Gbc.jpg
    X_z_Blw8Gbc.jpg
    8 KB · Katsottu: 227
  • jG1GWwRiLPY.jpg
    jG1GWwRiLPY.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 226
  • AZfOddSjHrg.jpg
    AZfOddSjHrg.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 419
Tein aamulla First response early raskaustestin 4 päivää ennen kuukautisia.
Tumman viivan viereen tuli tollainen läpinäkyvä viivanpaikka. Katselin muita saman testin kuvia, niin toinen viiva on yleensä vasemmassa reunassa. Mikä toi viiva tossa keskellä sitten on?

Eli normisti se viiva tulisi enemmän sinne vasempaan reunaan, ei noin viereen mitä mulla kuvassa. Kokemuksia tästä testistä? Toisessa samassa testissä ei ollut tälläistä viivapaikkaa nähtävissä. (käyttämätön)

en tiedä näkyykö kuvasta, mutta siinä on tollainen viivanpaikka.

En oikein osaa tuosta viivan kohdasta sanoa. Testasin itse samalla testillä aikaisin noin kuukausi sitten ja sain myös selkeän viivan paikan näkyviin. Mulla se ei ikävä kyllä tarkoittanut mitään, eli nega tuli. Taitaa olla ominaisuus noissa testeissä.

Takaisin