H Heikku89 Oman äänensä löytänyt 21 maalis 2013 #1 Mitäs ootte mieltä, luodaanko FB:n ryhmää vaiko ei?
Murmeliini90 Sanaisen arkkunsa ammentaja 21 maalis 2013 #2 Tästä on jo olemassa, joskaan en itse halunnut sinne.. Kaveripyyntö Diana Gröhnille, hän lisää sut huippusalaiseen ryhmään ja poistaa kavereista. :p
Tästä on jo olemassa, joskaan en itse halunnut sinne.. Kaveripyyntö Diana Gröhnille, hän lisää sut huippusalaiseen ryhmään ja poistaa kavereista. :p
B Bambino Satasella mukana keskusteluissa 2 huhti 2014 #3 Selailin näitä vanhoja keskusteluja ja tää pomppas esille, onko tää fb-ryhmä toiminnassa vielä? Vai kirjoittaako porukka enemmän tänne foorumille?
Selailin näitä vanhoja keskusteluja ja tää pomppas esille, onko tää fb-ryhmä toiminnassa vielä? Vai kirjoittaako porukka enemmän tänne foorumille?
S Saria1 Näppärä viestien naputtelija 2 huhti 2014 #4 Joten hoi, joku fb:läinen! Onko siellä kova meno, vai pysytäänkö tämän talon pirskeissä?
H herne Kommentoinnin ninja 2 huhti 2014 #5 Mä en ollut koskaan kuullutkaan lokakuisten fb-ryhmästä Kuuluuko siihen kukaan täällä kirjoittelevista?
Mä en ollut koskaan kuullutkaan lokakuisten fb-ryhmästä Kuuluuko siihen kukaan täällä kirjoittelevista?
L Littlered Sukkela juttelija 2 huhti 2014 #6 En ma ainakaan. Minusta on kivempi olla anonyymisti taalla kuin fb:ssa omalla naamalla ja nimella. :)
En ma ainakaan. Minusta on kivempi olla anonyymisti taalla kuin fb:ssa omalla naamalla ja nimella. :)