Evottaa ja kutoo...

starletti

Sanaisen arkkunsa ammentaja
...ajatuskin mennä suihkuun (veden kosketus kehoon ja kylppärin koivun haju), mennä ulos nauttimaan raikkaasta ilmasta (postilaatikolle juuri ja juuri pystyn ja raikas ilma ällöttää), ottaa rakas kissa syliin (ja sehän on tulossa syliin koko ajan, koska sitä välttelen), haistella savua (puulämmityksessä savusta ei pääse eroon), vaihtaa vaatteita (hame ja löysä paita on ja pysyy), käydä hakee porkkanat pellosta (terveellistä ruokaa mut silti...) kaameeta ku oon yksin näine tunteineni...mies ei oikein taida ymmärtää vaiks kyl se koittaa...nyt on rv 8...helpottaaks tää koskaan...
 
Onneksi et ole yksin: Mulla onneksi jo pahin yökötys mennyt ohi.
 
Puhtaat vaatteet, juomavesi, hampaiden pesu, tukkashampoon haju...
 
 
 
Hei ihanaiset!

Kyllä se kuvottaminen kaikkoaa hiljalleen, tai ainakin rauhottuu. :) Tilalle tulevien kipujen jälkeen sitä miettii, että mikähän tässä raskaudessa nyt sitten oli se ihana osuus - sitten muistaa, että kyllä se siellä lopussa oleva Oma Vauva on!
 
Mulla oli tuo 24/7 kuvotus ja hirvee pahoinvointi rv 7-14 yötä päivää siis, mutta sitten se loppui!! Sillon tuntu etten ikinä enää halua olla raskaana, mutta jotenkin sen on vaan jo unohtanu[:D] Voimia sinne!!!
 
Takaisin
Top