Euroviisut 2025

Kumpi on parempi?

• Ich komme

Äänet: 3 13.0%
  • Bara bada bastu

Äänet: 10 43.5%
  • Molemmat yhtä hyviä

Äänet: 6 26.1%
  • Molemmat yhtä huonoja

Äänet: 4 17.4%

• Kaikki äänestäjät
    23

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Euroviisut on jo tällä viikolla! Aiotko seurata? Uskotko Suomen voittoon? Kumpi on mielestäsi parempi: Ich komme vai Bara bada bastu?

Täällä saa keskustella kaikesta viisuihin liittyvästä. 😊

Omasta mielestäni Ich komme on periaatteessa parempi, mutta Bara bada bastu on tarttuvampi (eli todennäköisemmin voittaja ainesta).

Ich Komme on ihan hauska rallatus. Muutenkin tykkään Erikan tyylistä, joten kannustan häntä kyllä voittoon. Tuo Bara Bada Bastu on aivan kamala, inhoan koko kappaletta.

Molemmat hyviä vaikka Cicciolina onkin mun mielestä Erikan viisubiiseistä parempi. Tämän vuoden UMK-tarjonnasta Ich komme oli kuitenkin valovuosia ylitse muiden. (Kokemuksen syvällä rintaäänellä lausun tämän, katoin UMK:ta ensimmäisen kerran viime vuonna 😂)

KAJ’n saagassa huikeinta mun mielestä edelleen on että Ruotsi ei oo lähettänyt viisuihin ruotsinkielistä kappaletta melkein 30 vuoteen, ja nyt kun se viimein tapahtui, oli asialla saunasta laulavat suomenruotsalaiset 😂 Onnistuisikohan viisuhuuma ehkä myös vähän lieventämään suomenkielisten yleisesti penseää asennetta ruotsin opiskelua kohtaan?

Olen ollut viisufani pitkään. Nyt kuitenkin on monia syitä, miksei ole innostanut moneen vuoteen kuten ennen.

Eihän noiden kuulemiselta voi välttyä, vaikkei tulisi seurattua. Minusta sekä Suomen, että Ruotsin kappaleet on hurjan hienoja! Myös Sveitsin olen kuullut ja se on ihan soittolistallanikin kun on niin hyvä.

Olipa kyllä aika mielenkiintoinen äänestystulos eilen. Australia olisi mun mielestä ilman muuta kuulunut finaaliin, Armenian ja Tanskan tusinatuotteet sen sijaan ei. Onneksi sentään Suomi ja Malta itseoikeutetusti mukana, mutta alkoi jo vähän huolestuttaa Erikan puolesta siinä kohtaa kun Tanska meni läpi 😅

Sivuhuomiona mussa herättää tunnetun eurooppalaisvaltio Australian osallistuminen vuodesta toiseen suunnatonta hilpeyttä. Ansaitsisivat finaalipaikan ihan vaan sen perusteella 😂

Olipa kyllä aika mielenkiintoinen äänestystulos eilen. Australia olisi mun mielestä ilman muuta kuulunut finaaliin, Armenian ja Tanskan tusinatuotteet sen sijaan ei. Onneksi sentään Suomi ja Malta itseoikeutetusti mukana, mutta alkoi jo vähän huolestuttaa Erikan puolesta siinä kohtaa kun Tanska meni läpi 😅

Sivuhuomiona mussa herättää tunnetun eurooppalaisvaltio Australian osallistuminen vuodesta toiseen suunnatonta hilpeyttä. Ansaitsisivat finaalipaikan ihan vaan sen perusteella 😂

Musta Tanskan biisi on tosi hyvä!

Mä en taas ymmärrä sitä Itävallan hehkuttamista. Joo upea ääni, mutta en tiiä, en tykkää 😅

Musta oli myös jotenkin nerokasta, että se just ennen esitystä tuleva ”äänitehoste” on suoraan viime vuoden voittokappaleesta/sitä täysin mukaileva.

@Olive mä tuota Itävaltaa ihmettelin kanssa että oikeastiko muka KAJ'n jälkeen kakkossuosikki voittajaksi, mun mielestä viisuissa kuitenkin mukanalaulettavuudella on iso painoarvo. Mutta toisaalta eipä taida Loreenin Tattookaan mikään karaokesuosikki olla :Upside Down Face:

Australia, Austria eli Itävalta, pari kirjainta eroa vaan. Kyllähän sillä perusteella viisupaikka aukeaa. 🤪 Onhan siellä muitakin valtioita, joiden en ole tiennyt kuuluvan Eurooppaan, ollut jo pitkään.

Sain eilen vihdoin katsottua puolet tiistain semifinaalista. Kuulin sen bastunkin viimeiseltään (koska näiltähän kyllä voi välttyä, jos ei ikinä kuuntele radiota). Viron biisi irrotti naurut, joten toivottavasti se pääsi jatkoon? 😁

@herkkis ilokseni voin ilmoittaa, että Viro on finaalissa!

Aika hyvä suoritus kyllä jos on Bastultakin tähän asti välttynyt, minäkään en kuuntele radiota mutta somessakin se on joka paikassa. Tosin ehkä olet niitä harvinaislaatuisia ihmisiä jotka ei roiku somessa 😂

Australiassa ollaan suuria Euroviisu-faneja ja siksi ovat saaneet kunniajäsenenä osallistua kisaan 😁

Seuraan viisuja! Mun mielestä molemmat hyviä ja en osaa sanoa, kumpi on parempi, koska ovat niin erilaisia. Mua jostain syystä puhutteli se Italian kappale, mutta mä tykkäänkin tollasista glämrokkareista ja erikoisuuksista. Muistaakseni Luxemburg oli hyvä, eiks se ollu se nukkemainen… Ja olihan siellä jotakin muitakin, mutta nää jäi mieleen.

Se Australian biisi ei kyllä iskeny muhun ja se oli vähän yhtä nolo kun Windows95man….

Tää Saksa onkin nyt paremmin miksattu kun semifinaaleissa. Mutta en silti välitä. Erika veti hienosti!!! Mut Italia kans. Mä tykkäsin…

No olipahan ääntenlaskenta. 🤨 Israelin vois vihdoinkin heittää ulos ihan vaikka vain sillä verukkeella että vääristävät äänestystulosta, ei tuo biisi olis missään maailmassa saanut tuollaista määrää yleisöääniä omilla ansioillaan.

Erika ja KAJ molemmat vetivät mahtavasti, mutta kyllä voittajashow mulle oli Käärijä ja Baby Lasagna 🤭

Takaisin