Etinen istukka

Wow

Näppärä viestien naputtelija
Elikkäs rakenneultrassa todettiin että istukka on takaseinämässä mutta osaksi kohdunsuun päällä. En mitään paniikkeja ole asiasta vetänyt kun ilmeisesti aika yleistä vielä puolessa välissä raskautta. Onkos muilla ollut istukka näin, onko se "siirtynyt" kohdun kasvun myötä kontrollikäyntiin mennessä? Entä onko jollain jäänyt istukka etiseksi, saiko synnyttää alateitse?
 
Mulla oli istukkaedessä ja lähellä kohdunsuuta, nyt oli siirtynyt turvavälin päähän kohdun suulta... mut siinä päällä se ei ole ollut. Mulle sanottiin että jos se on siinä lähellä niin ei voi synnyttää alakautta, ja kai se vaikeuttais joko avautumista tai ite istukan toimintaa tai jotain. Toivotaan että sulla siirtyy se!
 
Hyvä että sinulla oli siirtynyt ja huojentavaa että näin voi tosiaan käydä! Minulle sanottiin että alatiesynnytys ei kävisi lähinnä verenvuotovaaran takia, kun istukka alkaa vuotamaan kohdunsuun avautuessa. Ja siksi, että istukka ei saisi syntyä ennen lasta. Mutta tosiaan elän myös toivossa että minullakin lähtisi siirtymään turva-alueelle. En tosiaan haluaisi sektiota. Vaikka toki suunniteltu sektio olisi parempi vaihtoehto kuin hätäsemmoinen..
 
Mulla sanottiin ensimmäisessä ultrassa, että kohdunsuulla on selkäpuolella osittain, mutta nyt rakenneultrassa oli jo etuseinässä :happy090 Olin rakenneultraan asti siinä luulossa että on takaseinässä, niinkuin ennustivat, ja nyt onkin sitten etuseinässä! Ihme juttu! Ihmettelin et miten ei ole vaimentanut liikkeitä yhtään, mutta järjellä kun miettii, niin kylkipuolella ne on tuntunut selvästi, ei niinkään paljoa tuossa keskellä.
 
Hassua miten se voi "vaellella" noin paljon! Mutta hyvä että sulla on siirtynyt. :)
 
Takaisin
Top