Espoosta kantoliina

miiuhoo

Sukkela juttelija
Netistä löytyy kyllä nettikauppoja kaikenmaailman ja silloinhan tuolla sijainnillakaan ei ole väliä.
Mutta anoppini olisi halukas ostamaan jotakin meille ja ajattelin kantoliinaa mutta mistä näitä löytää Espoosta ihan myymälästä? Onko hyvillä aukioloajoilla varustettuja vauvatarvikeliikkeitä, jotka myyvät kantoliinoja? Löytyykö esim. Niittykummun Lastentarvike-liikkeestä hyviä kantoliinoja? Jos tietoa, kiitoksia vastaajille [:)]
 
Leppävaaran Prismassa olen nänhyt kantoliinoja, en ole niitä sen tarkemmin katsellut millaisia ovat. Sitten ainakin NetAnttilassa on(siellä oli ainakin hyvä liina), niin oiskohan Anttilassakin... KodinYkkösessä? No ainakin tuolla Prismassa on.. Ompun Prismassa on suurempi valikoima lastentarvikkeita, niin uskoisin että sielläkin olis. [:)]
 
Villiankka Espoossa myy kantoliinoja, en katsonut valikoimaa tarkemmin kun olin itse ostamassa reppua. Paljon muutakin kivaa vauva-tavaraa, voit antaa anopille pikku vinkkejä [;)]
 
Jos haluaa kantoliinan lisäksi palvelua tai opastusta, suosittelen lämpimästi Villiankkaa joka siis sijaitsee Iso Omenan lähellä. Siellä on useamman merkkisiä liinoja ja erittäin asiantuntevaa palvelua. Aukioloajat ovat hieman epäsäännölliset mutta kauppa on usein auki myös lauantaisin, ajat näet kotisivuilta www.villiankka.fi. Itse olin juuri lauantaina Villiankan kantoliinainfossa, mielenkiintoinen pläjäys [:)]
 
Takaisin
Top