Espoolaiset marrasmammat tapaaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niian
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Niian

Vauhtiin päässyt keskustelija
No laitetaanpa pystyyn sitten ketju toisen ketjun innoittamana. Jos yritettäisiin tapaamista vaikka tuolle elokuulle tänne Espoonsuunnalle.

Kuinkas monta Espoolaista meitä täältä löytyykään?
Mikä olisi hyvä tapaamispaikka?
Mikä päivä elokuussa voisi olla kiva?

Kiitos Niianille ketjun aloittamisesta! :) Tässä on siis toinen espoolaisodottaja. Ensimmäinen tulossa, joten mammakamuja ei ole vanhasta takaa ja siksi olisi ihan kiva nähdä.

Elokuussa toistaiseksi vielä hyvin tilaa. Elokuussa kun pitää vielä töissä käydä, niin iltaisella parempi ja koska mökkeilyä voi olla viikon lopulla, niin viikonloput pois lukien pitäisi onnistua.

Onko muita innokkaita?

Heips, täällä yksi Espoolaistunut mamma ilmoittautuu mukaan! Toista siis odottelen :)

Meitä on jo hurjat neljä joten ehdotellaas päivämääriä :)

Jos iltasella ja viikolla niin mitä sanotte Tiistai 6.8? klo 18:00 vaikkapa ja paikkana voisi olla Iso omena ja joku kahvila?

Paikka ja aika sovittu siis :) tarkennetaan lähempänä vielä mikä kahvila,

Muutkin Espoomammat mukaan jotka huomaavat tämän !

Saako kirkkonummelainen tokakertalainen liittyä joukkoon?:) Asunut kuitenkin suurimman osan elämästään Espoossa ja meinaa Jorviin pyrkiä sitten aikanaan, joten melkein espoolaiseksi voisi hyvällä mielikuvituksella kutsua;)

6.8 klo 18:00 lähestyy :D Otetaan paikaksi vaikka tuo omenan keskellä oleva ciao caffe. Sieltä saa ihan syntisen hyvää jäätelöö :D ja paikka löytyy helpolla. Itse menen paikalle jo hyvissä ajoin katsomaan nurkasta pöytää meille

sopikaahan samalla seuraava tapaaminen, meikä joutuu tämän nyt jättämään väliin. En halua tulla teita tartuttamaan. Näinhän se käy kun loma alkaa, tulee kamala lentsu ja kurkkukipu..... me not like :(

Mullakin epävarmaa pääsy huomenna :-( poika kipeenä. Joten sopikaa seuraava käynti, tahtoo kans mukaan.

Heipä hei,

Mulla olis kanssa mielenkiintoa tavata muita odottavia mammoja :) Itse en kyllä oo espoosta vaan Vihdistä, mutta helposti pääsee just esim. omppuun. Odottelen täällä esikoista ja 30 tulee täyteen pian. Jännittää ihan kauheesti ni vertaistuki oli enemmänku tervetullutta :)

Huomenta,

No onpa iskenyt tylsä nuha-aalto kaikkiin :(

Mä päivystän siellä Ciaossa kuuden aikaan. En pääse ehkä kamalan paljon aikasemmin, mutta tulossa olen. Mä edelleen kuvittelen, että mun masu ei näy (mutta kyllä se tuntu eilen töihin paluun yhteydessä näkyvän), niin päällä pallomekko, mistä tunnistaa :)

Nähdään kaikkien kynnelle kykenevien kanssa; espoolaiset ja lähimammat :)
Seuraavalla kerralla sitten enemmän toivottavasti vielä äippiä!

Saanko tähän väliin vähän murista, että joka kerta kun postaan tänne näyttää siltä, että teksti ei tule, jolloin painan uudestaan ja sittenhän se tulee aina toiseen kertaan. Typerä systeemi! grr.

joo, poika tosi räkänen ja kuumeinen... Flunssaa on liikkeellä :-( täytyy toivoo ettei tartuta minua.
Oliko teillä mitään puhetta seuraavasta kerrasta? Mä niin haluisin päästä mukaan .

Takaisin