Esittäytymisketju

Sylvikki

Sanavalmis juttuseppä
Elokuiset 2021
Heinäkuiset 2024
Ajattelin, että olisi kiva koota yhteen ketjuun vähän tarkemmin, ketä täällä on 😊 Jokainen saa kertoa sen verran kuin haluaa.

Olen siis itse 37-vuotias ja juuri plussannut. Esikoinen on 8/21 ja lisäksi perheeseen kuuluu miehen 13-vuotias tytär, joka asuu meillä vuoroviikoin. Miehen kanssa ollaan oltu 8 vuotta yhdessä.

Asutaan Helsingissä ja teen työkseni järjestöviestintää, koulutukseltani olen valtiotieteiden maisteri. Ehdin reilun vuoden olla takaisin töissä ennen tätä plussaa. Kiinnostaa muun muassa maailman ihmettely ja parantaminen, paremmat valinnat omassa arjessa, dokkarit, psykologia, paheena tosi-tv 🫣

Tämä syksy on mennyt pitkälti esikoisen päiväkotiarkea harjoitellessa.
 
Muokattu viimeksi:
Tosi kiva idea! Mä haaveilen vähän että saataisiin auki tuo salainen puoli, voisin siellä sit kertoa enemmän :) mutta itse oon 36v ja myös pääkaupunkiseudulta! Ensimmäinen yhteinen lapsi on nyt tässä ollut työn alla yli neljä vuotta.
 
Mä oon 25v, just plussannut molempien esikoisesta. Asutaan Keski-Suomessa ja talouteen kuuluu myös paimenkoira.
 
Muokattu viimeksi:
Hei!
Liityin pitkän jahkailun jälkeen itsekin mukaan 😊 Olen 34-vuotias ja meillä on ensimmäinen lapsi tulossa. Asustelen mieheni kanssa Itä-Suomessa.

Mukavaa, että liityit. 🤩 Jos ei halua julkisella puolella kaikkea avata, niin salaisella puolella on myös hyvin aktiivista keskustelua, kun saa tarvittavat viestit vaan kasaan alkuun täällä. ☺️
 
Täällä on 36v kolmen lapsen äiti pk-seudulta, neljättä odotellaan 🤗
 
Takaisin
Top