Erottaisitko itse kumpaa sukupuolta vauva on rv11?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ninanina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heh :)   Juu en ihan nt-ultran jälkeen lähtisi lastenhuoneen seinien väriä päättämään :))
Toki se voi myöhemminkin olla vielä häkellyttävän samannäköinen.. :)

No juu, heh...meillä kans yhdessä 4d kuvassa näkyy muka ihan pojan vehkeet, mutta ihan samannäköisiähän ne vielä näillä viikoilla ovat! Kiltisti odotan sinne rakenneultraan ja kyselen sitten sukupuolta =) hassua kyllä, esikoisesta ei ollut mitään oloja, nyt tuntuu ihan hirveän vahvasti siltä että tää olis tyttö <3 vaikka en tiiä johtuuko se sitten siitä, että toivon niin kovasti tyttöä *hih*

Joo lueskelin kanssa näistä että kuinka nt-ultrassa oli kätilö sanonut(jännä kyllä että edes viitsii) että joo tyttö se on tai poika ja sitten onkin ollu tosiaan päinvastoin. :DD Varmaan itseasiassa täällä vaun sivuilla. En kanssa luottais tuoho mielipiteeseen, vielä!!  Jos sitä sitten 11.1 rakenne-ultrassa sais tietää?....emoticonTäällä kanssa kovasti tyttö olo ja jopa mies on sitä mieltä. :) Ja kun kerta on nyt paljon huononpi olo kuin viimeraskaudessa nii kyllä, tottakai se on tyttö. :D Joopa joo. toiveajattelua.Mutta oli kumpi tahansa, rakastettu se on kovasti!  Mää kyllä jo ostin kirpparilta ihanan setin sellasia hempeen vaaleanpunaisia bodeja ja sellasen setin missä on kietaisu paita ,housut, ja töppöset. emoticon Mutta jos ei tuu omaan käyttöön niin myyn eteenpäin. Miksei toki pojallaki vois käyttää sellasia? ;)

Mulla on kans ihan tyttöolo, kun oon jonkinverran nyt aamuisin oksennellut, mitä ei esikoisesta ollut ikinä! Ja jotenkin muutenkin, tuntuu ihan siltä että tää olis tyttö =D voi kun oliskin, haluaisin niin sen oman pienen rinsessan <3

Täällä toivotaan myös tyttöä..
Mies on ihan varma että tyttö tulee, mä taas varma että on poika.
Vielä kuukaus ni sekin salaisuus toivottavasti selviää

MUTTA kumpikin on ihan yhtä tervetullut ja jos nyt tulee toinen poika niin voi olla että joskus vuosien päästä yritetään vielä kerran rinsessaa emoticon

Jostain syystä tyttöolo on täälläkin. Ollut ihan plussasta asti. Silti yritän olla ajattelematta liikaa asiaa jaodotan innolla kesäkuuta ja hetkeä kun selviää kumpi siellä masussa on oikein asustellut. Me ollaan päätetty ettei kysytä sukupuolta rakenneultrassa. Mies oli alunpeinkin sitä mieltä ettei sitä kysytä ja kävimme keskustelua asiasta, koska itse olisin kovasti halunnut jo selvittää helmikuussa kuka on tulossa. Nyt kun olen pähkäillyt asiaa enemmän, niin olen muuttanut mieleni ja myös itse sitä mieltä että jännitetään asiaa ihan synnytykseen asti. Eihän sillä väliä ole kumpi sieltä tulee ja siinä on jotenkin omanlainen hohto kun ei tidä kumpi tulee.
Vauvan huoneestakin tulee väreiltään aika neutraali ja pelkistetty, sopii sitten kumman vaan huoneeksi. Mites te muut?? Moni taitaa haluta tietää jo rakenneultrassa sukupuolen???

No mää haluaisin tietää sitten rakenne-ultrassa, mutta mies olis ehkä halunnu pitää jännityksen sinne synnytykseen asti.Että katotaan nyt mite käy. Ja voihan se ola että ei edes saada tietää, kun ei sitä välttämättä nää tuossakaa ultrassa. Ainakin meillä esikon kanssa kävi niin etä kätilö ei voinu varmaks sanoo mitää kun poika piti jalat ristissä kalleuksiensa edessä. :D Mutta sanoki sitte että vähä niinku olis jossaki vaiheessa pippeli vilahtanu. Että katotaa nyt sitte joo että mite tämän kanssa käy. 

Mä en oikeastaan "toivo" kumpaakaan, mutta ihan tyttö-fiilis on täälläkin, en tiedä miks mut sellainen olo vaan on :)  Lapsista tyttö toivoo tyttöä ja pojalle on sama kunhan on vauva emoticon

Toisaalta olis kiva odottaa kesäkuulle ylläriä sukupuolesta, mut toisaalta olis kiva tietää jo etukäteen.. kinkkinen juttu, onneks on helmikuun alkuun aikaa pohta asiaa :) 

Takaisin