Eroon raskauskiloista. ;)

Maiza

Näppärä viestien naputtelija
Tänne tsempit, vinkit, tuskailut ja onnistumiset!!

Itsellä tänään viikko synnytyksestä paino pudonnut viimeisestä neuvolapunnituksesta 6,8 kg. Vauva painoi 3,5 kg, istukka 600 g ja lapsivesi sitten sen mitä oli. Mutta kuitenkin jotain on minustakin jo lähtenyt! Jee! näin JATKETAAN!
 

Loistavaa Maiza! Itselläni, nyt 5 pvää synnytyksestä mennyt 10 kg! Jihaa!

The only way is down!

 
Mun kans pitää tänne punkee mukaan... Olin niin paniikissa niistä kiloista ja mulle tuli 18,5 kiloa raskausaikana, äsken menin vaa´alle ja 11 kiloa lähteny,emoticon jesjesjesjes!!! Pienet ilot ihmisellä,hih...
 
Hyvä me! Kohta kun pääsee vielä vaunuja lykkimään talviaurinkoon niin mieli virkistyy ja kilot karisee JA kunto nousee!

 [img]http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/b020.gif[/img] 
 
Harmi, kun täällä ei ole "tykkäysnappia".

 [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/c010.gif[/img] 
 
Hahahahha Maiza! Mä harmittelin ihan samaa miehelleni tässä yksi päivä;)

Mulla synnytyksestä nyt 3 päivää. Raskauden aikana mulle kertyi ensimmäisestä neuvolamittauksesta viimeiseen mittaukseen n.9 kiloa. Eilen kävin vaa´alla ja 6 kg oli poissaemoticon
 
-11 kg! 5 kg jäljellä, eli reippaasti mulle painoa tulikin, mutta mitä välii, kun se sulaa poiskin aika nopeen tuntuisesti! JEEEEEEEE!!!!!
 
Mulla tuli raskauden aikana 16kg ja nyt kaks viikkoa synnytyksestä on vain 6kg lähteny.... Joten tuo 10 kiloa pitäis saada pois!!!!!
Ruokavalio mulla ainaki pitää tarkistaa kun karkkia ja herkkua menee ihan luvattoman paljonemoticon
 
Täällä raskauden aikana tuli 16kg ja eilen vaa-alla käydessäni oli -5kg lähteny.. Eli aikamoisesti vielä jäjellä! Toivottavasti imetys (kunhan saan sen luonnistumaan) pudottaisi painoa!
 
Mulle tuli se joku 14kg raskausaikana. Nyt en oo vaa'alla käyny ollenkaan, pitäis kyllä. emoticon Meillä vaan ei vaaka toimi niin pitäis viritellä Wii ja tasapainolauta, millä mittailla. Tuntuu olevan liian iso urakka, kun ei saa aikaseksi. emoticon  Mutta painoa haluan pois!! Ja mielellään yli 10kg vähemmäksi kuin ennen raskautta. Saa nähä mitä tästä tulee vai tuleeko mitään. emoticon  Mutta makeeta ei ainakaan onneks tee enää silleen mieli kuin raskausaikana, ja muutenkaan ei tunnu nälkä vaivaavan koko ajan. emoticon Pitäis vaan muistaa syödä ja juoda ihan tuon imetyksen takia.
 
Voi hyvät hyssykät! "Raskauskiloja" jäljellä 700g ja synnytyksestä kulunut 9 päivää. Turhaan siis mietin raskauden aikana kiloja, kun ne näin ovat ropisseet. 8,7 kg tuli ja kahdeksan kiloa siis lähtenyt:) Wihii=)
 
Ohoh, vähän hienoa Sofiaana! Kateellinen olen ihan. No, oisit saanu syyvä ihan hyvällä omallatunnolla vielä enempi mutakakkua, kun kerta noin hyvin kilot irtoo. emoticon
 

Sofiaana: \o/ wohoooo!!! onneksi olkoon!!

Itse kävin vaalla aamulla, 2 viikkoa synnytyksestä. Nyt näyttää hyvältä! Just ja just 99,8 kg oli pahimmillaan, nyt vaaka näyttää 84,2 kg

 emoticon

On vielä vähän matkaa päästä siihen mistä lähin (78 kg) mutta mielestäni hyvällä mallilla olen!

 
Mahtavaa Sofiaana!! Ja Jenni!!
Oon nyt mennyt hiukan sekaisin, mistä alun perin laskin...No, "pahimmillaan" paino kävi 74 kg:ssa ja nyt vaaka heiluu 62,5 ja 63 välillä. Lähtöpaino oli 58 kg. Nyt siis vajaa 3 viikkoa synnytyksestä. Näyttää nyt vakiintuneen tuohon, mutta kunhan pakkaset hellittävät ja pääsee liikkeelle, niin karisee loputkin!!!!!!!! hYVÄ ME!
 
Hienoa tyyne78! Mahtavaa!! Itselle jämähtänyt viimeiset 5 kiloa, jotka ei meinaa sulaa...Lisää  vaunuttelua vaan...
 
Vaaka näytti jo sillain että 5 kiloa vielä pitäis saada pois.. että ei enää niin pahasti kiloja ole. Vaunuttelua näemmä ja sit kun on paremmassa voinnissa niin sauvakävelyä. Ja varmaanki kinectin peluuta :D
Mut kyl huomaa että ei enää jaksa syödä samanlaisia mättöannoksia kun raskausaikana. Enpä oo enää paljoa jääkaapilla käyny ja leivätki meinaa homehtua.
 
täällä -14kg ja synnytyksestä huomenna tasan 2 viikkoa !

Jäljellä vielä olis noin kaks kiloa lähtöpainoon, sen jälkeen vois lähteä parikymmentä niin alkais olemaan hyvä.
Liikaa painoa täältä löytyy meinaan runsaasti.

Mutta hienosti alkanu lähteä, pelkäsin niiin että lähtee joku 5kiloa ja loput jämähtää.
 
Täällä tippunut paino -12kg ja synnytyksestä pikkusen vajaa 2 vkoa aikaa. Tyytyväinen oon :) Suunnitelmissa pudottaa painoa vielä, tästä on hyvä jatkaa.
 
Takaisin
Top