Ero raskauden aikana?

sohvinen84

Jostain jotain jo tietävä
Eli, huonosti menee. On mennyt sen jälkeen kun tein positiivisen raskaustestin. En jaksa alkaa eritellä kaikkea missä menee pieleen, mutta koen ettei mies paljoa ota mun tunteita huomioon. Vähättelee niitä ja kävelee mun yli kaikessa. Syyttää minua jatkuvasti meidän riidoista eikä ota vastuuta. Ja kyse ei ole mistään pienistä asioista kuten hei sukkasi on lattialla. Vaan oikeista ongelmista.
Ero on varmaan ainoa vaihtoehto tässä tilanteessa kun ei päästä puusta pidemmälle. Kokoajan lupaa muuttua tai muuttaa tapaansa puhua tai ottaa toisen enemmän huomioon ja mitään ei tapahdu. Samasta jauhetaan kokoajan.
En enää tiedä mitä tehdä. Olen rv 20. Ja mielessä on käynyt muuttaa Helsinkiin takaisin kotikaupungistani jossa minulla ei ole oikein mitään verkostoa. Välillemme jäisi yli 300km. Mutta siellä minulla olisi töitä. Sen aikaa kun voin tehdä. Parisuhdeterapiakin on käynyt meillä mielessä mutta siihen se on jäänytkin. Tuntuu että tässä on jo niin syvällä ettei mikään auta. Olen itse sairastunut nyt kaiken lisäksi jonkin asteiseen masennukseen ja odotan aikaa psykiatriselle sairaanhoitajalle.
Mikä tässä on järkevintä ihmiset...?

Toivottavasti pääset pian hoitajan juttusille.
Älä tee mitään hätiköityä. Onko hetken "loma" toisistanne mahdollinen? Toinen menisi muutamaksi päiväksi johonkin?
Raskaana ollessa mieliala heittelee, tunteet myllertää, mies ärsyttää teki se jotain tai oli tekemättä. Täällä vasta rv 6 alullaan ja huh, huh... Tulee pitkät viikot miehelle elää mun kans Mä lähinnä haluisin vaan olla omissa oloissani yksin/ lasten kanssa ja ärsyttää miehen "vahtiminen" ja kyselyt jne jne...
Kuulostaa pahalta jos miehesi "lyttää" sinut yms. Siinä menee itsetunto aivan täysin, kokemusta on ja erosin... Tarpeeks monta vuotta kun toinen piti mua lapsena ja mun ajatukset oli aina typeriä...

Eka lapsi teille tulossa?

Täällä yks jolla vähän samanlaista kokemusta jo raskausajasta lähtien. Suosittelen, että menkää puhumaan ulkopuoliselle ongelmistanne. Ongelmat eivät ainakaan ratkea tai helpotu/vähene raskauden jälkeen.

Tsemppiä!

Takaisin