Vieras
Takana hankala raskaus, joka rasitti parisuhdetta. Miehen raskaaseen uuteen työhön yhdistettynä näyttää siltä, että mies on vetänyt tunteensa koko suhteesta, eikä enää tiedä haluaako jatkaa liittoa. Itse kuvittelin, että liittomme peruspohja oli vahvempi kuin mikään, tuntuu siltä etten yhtäkkiä tunnekaan miestäni ollenkaan. Meille on kolmas yhteinen lapsi tulossa, edellisetkin ovat vielä kovin pieniä, 3- ja 1-vuotiaat... Mä en edes tiedä mitä ajatella, isoja ongelmia oli jo koko syksyn, yritin puhua puhua ja puhua, mistään ei mitään apua. Miehellä aiemmin suhteessa liikaa alkonkäyttöä, ja se juhlinta alkoi sitten taas syksyllä lisääntyä. Uhkasin erollakin, jollei muuta käytöstään, mikä johti siihen, että ero on tosiaan laitettu vireille. Mutta vasta sen jälkeen ymmärsin, että sitä mies taisi itse halutakin, ei varmaan vaan löytänyt rohkeutta itsestään...
Nyt mä olen lasten kanssa poissa kotoa, en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan miehen lähellä, kun tunnen kuinka kylmä hän on. Yrittää kyllä "teknisesti" teeskennellen tukea ja haluaisi mukaan synnytykseen (LA vajaan kahden viikon päästä), mutta mä en kykene ottamaan vastaan edes sitä, sillä tuntuu niin pahalta kun huomaa että toinen ei aidosti enää rakasta... En todellakaan tiedä kuinka jaksan tästä eteenpäin, pelkästään jo lastenkin kanssa. Kaikki kolme ovat niin pieniä... Synnytystä en uskalla edes ajatella, kaikki on niin hajalla. Menenkö yksin, ystävän kanssa vai uskallanko ottaa mukaan mieheni, vaikka hän sitten saisikin oloni tuntumaan vain kurjalta...
Onko täällä ketään, joka olisi kokenut vastaavaa?? Kaikki ajatukset, tsemppi ja hyvät neuvot ovat tervetulleita, nyt tuntuu vaan siltä, etten kykene edes ajattelemaan kuin yhden yön yli selviämistä... :(
Nyt mä olen lasten kanssa poissa kotoa, en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan miehen lähellä, kun tunnen kuinka kylmä hän on. Yrittää kyllä "teknisesti" teeskennellen tukea ja haluaisi mukaan synnytykseen (LA vajaan kahden viikon päästä), mutta mä en kykene ottamaan vastaan edes sitä, sillä tuntuu niin pahalta kun huomaa että toinen ei aidosti enää rakasta... En todellakaan tiedä kuinka jaksan tästä eteenpäin, pelkästään jo lastenkin kanssa. Kaikki kolme ovat niin pieniä... Synnytystä en uskalla edes ajatella, kaikki on niin hajalla. Menenkö yksin, ystävän kanssa vai uskallanko ottaa mukaan mieheni, vaikka hän sitten saisikin oloni tuntumaan vain kurjalta...
Onko täällä ketään, joka olisi kokenut vastaavaa?? Kaikki ajatukset, tsemppi ja hyvät neuvot ovat tervetulleita, nyt tuntuu vaan siltä, etten kykene edes ajattelemaan kuin yhden yön yli selviämistä... :(