Erilainen Elämä..

Tittasd^

Vasta-alkaja
En oo mistään löytäny keskustelu ketjua tästä aiheesta. Eli olen vajaan pari vuotiaan pojan äiti. Pojan isän kanssa kerkesin olla yhdessä nelisen vuotta. Ero tuli tammikuussa 2015 eroa siis tehtiin jo syksystä 2014. Muutin silloin pojan kanssa toiselle paikkakunnalle jotta tilanne olisi rauhottunut ja asiat olisi saatu asiallisesti hoidettua mutta ei. Ex-mies alkoi tehdä pojasta turhia lastensuojelu ilmotuksia joista alkoi tietenkin lastensuojelu asiakkuus. Kaikki kumminkin oli hyvin ja asiakkuudelle ei ollu mitään tarvetta. Kesällä muutimme takaisin samalle paikkakunnalle missä ex-mies asuu. Siitä ei seurannut mitään hyvää, alkoi taas häiriköinti ja uhkailu. Hain lopulta lähestymiskielto jolle sain käräjäoikeuden vahvistuksen. Tuli ensimmäinen isän ja pojan viikonloppu tapaamisen aika. Poika meni isänsä kanssa omien vanhempien luo. Jolla aikana pojalle oli tullut mustelmia jotka mies kävi näyttämässä lääkärillä. Siitä hän tietenkin teki poliisille ilmotuiksen lapseen kohdistuneesta väkivallasta. Tämän seurauksena poika kiireellisesti sijoitettiin. Nyt tänä aikana poika on edelleen sijoitettu ja poliisilta odottelen tutkinnan selviämistä. Kamalan huonosti selitetty mutta toivottavasti vertaistukea löytyisi ja turhat epämääräset kommentit jätettäis sanomatta.
 
Hyi että mikä hirviömies toivon että lapsella on kaikki hyvin ja kaikki kääntyy lapsen eduksi! Ex-miehesi vaikuttaa mustasukkaiselta ja katkeralta mutta se ei oikeuta hänen tekoihinsa silti millään tavalla. Muistan kun itse olin pieni ja vanhempani erosivat, siitä alkoi kamala oikeustaistelu ja muistan kun toinen vanhemmistani kuvasi mustelmiani vaikkei kukaan minua lyönyt, olin vain kova menemään ja kolhimaan itseäni, tajusin tämän vasta myöhemmin mistä oli kyse.... siitä ei onneksi seurannut toimenpiteitä. Kovasti tsemppii sulle!
 
Hurjaa touhua! Että katkera ihminen alentuu kaikenlaiseen! Kyllä asiat selviävät varmasti sinun eduksesi. Voimia kovasti!
 
Voimia kovasti sinulle!

Kuullostaa vaaralliselta tilanteelta ihan sulle ja pojalle.
Minusta kuullostaa että mies on jollain tasolla narsistinen tai ainakin erittäin katkera ja haluaa satuttaa sinua pahimmalla tavalla.

Pidä puoliasi vahvana, Mies pelaa rumaa peliä sinua vastaan.Käytä hyödyksesi kaikki : jos on uhkausviestejä sinulle esim txt-viestinä printtaa ne, jos on sinua kohtaan tehtyä väkivaltaa muistuta siitä ja muistuta kuka on lapsen huoltajana tominut. Tälläisessä tilanteessa saat todellakin käyttää kaikki menneiden aikojenkin pahuudet hyödyksesi. Asiaa kannattaa viedä eteenpäin, oikeuteen sitten jos ei muu auta, mutta mies haluaa selvästi vain kostaa sinulle ja käyttää lasta välikappaleena. Voimia, uskon että totuus lopulta paljastuu.

Kerro sitten miten teille kävi.
 
Älä luovuta!! Lähipiirissä ollut vastaavaa kieroilua ja huoltajuuskiistaa useampi vuosi (älä lannistu tästä) ja alkaa pikkuhilijaa näkyä totuus! vaatii todella paljon kärsivällisyyttä ja uskoa ja toivoa ja kaikkea! mt paha saa palkkansa! koita jaksaa :Heartred
 
Takaisin
Top