Erikoinen nimi pojalle ??

Winnie92

Jostain jotain jo tietävä
Moi! Eli siis meille on tulossa identtiset kaksoset ja ajattelin miettiä nimiä jo hyvissä ajoin. Sukupuolet ei ole tiedossa mutta tytöille mulla olis jo nimet valmiina. Poikien nimet tuottaakin sitten vähän ongelmia.

Tykkään erikoisista nimistä, englannista tai ruotsista peräisin olevista nimistä (joita helppo lapsien kuitenkin lausua) ja sellasista mitä ei oo ihan jokaisella, esim. lauri, ville, teemu..

Esikoisen nimi on Jerry ja toisen nimeksi tällä hetkellä listan kärjessä olisi Max, mutta nyt tarvitaankin yksi nimi lisää. Ellen sit vaihda tota Maxia pois jollei se sovi minkään kanssa yhteen. :D Auttakaa, olen miettinyt pääni puhki ! :D Joitain sivustojakin voi linkittää jos löytys joku jolla en oo vielä käynyt.
 
Niin ja piti vielä laittaa et tykkään eniten nimistä joissa on jokin "erikoiskirjain" B, C, D, X, W, Y mutta muitakin voi ehdottaa.
 
Maximus ja Benjamin, Max ja Ben :)
myös Daniel, Dan, Gabriel, Klaus, Robert...

itse kun odotin, mietin pojan nimiä ja minun listani kärjessä oli Nuutti, Lenni, Julius... eli vähän tällaiusia normaalimpia nimiä jota kuitenkaan jokaisella vastaantulijalla ei tule vastaan :) no, tyttö tuli kuitenkin joten miettimilläni pojan nimillä ei ollutkaan käyttöä! :)
 
Ei oo niin erikoinen, mut ei kuitenkaan tuu kovin usein vastaan, Nuka :) Toki siitä tulee heti monia väännöksiä, mut se on musta kuitenkin hieno nimi :)
 
Mun mielestä tuo aiemmin ehdotettu Max ja Ben sopivat tosi hyvin yhteen eivätkä kuitenkaan ole liian outoja. Ja Ben on yksi oma lemppari nimistä pojille. Meille vaan ei poikaa koskaan tullut...
 
Takaisin
Top