Odottajako
Jostain jotain jo tietävä
Heipsan leidit, täällä yksi plussanut (neljä haamuviivaa, neljänä eri päivänä) ihmettelee tätä tilannetta. Olo on epätodellinen. Olen jo pitkään halunnut lapsen, mutta silti tämä asia pääsi hieman yllättämään, sillä ei ole tärpännyt viimeisten vajaan kolmen vuoden aikana yrityksestä huolimatta. Kertaakaan ei ole siis ollut edes haamuviivaa testeissä. Ja nyt kun oli, niin on todella vaikeaa uskoa, että jotain siellä mun sisällä on nyt eri tavalla kuin aikaisemmin. Vielä monta viikkoa edessä ensimmäiseen ultraan (ny menossa 5+2), jossa todennetaan se, että onko siellä jotain ja mitä siellä on ja missä... Miten tätä epätietoisuutta kestää? Miten te pysytte rauhallisena ja hyvillä ja luottavaisin mielin?
Nyt ois ensikertaiselle hyvät neuvot tarpeen. Varsinkin kun lapsen isän kanssa on hiukan haastava tilanne, joten olen pääsääntöisesti itekseni tämän tilanteen kanssa.
Nyt ois ensikertaiselle hyvät neuvot tarpeen. Varsinkin kun lapsen isän kanssa on hiukan haastava tilanne, joten olen pääsääntöisesti itekseni tämän tilanteen kanssa.