Epäsäännöllinen kierto

sohvinen84

Jostain jotain jo tietävä
Osaankohan käyttää tätä puhelinversiota. :)
Edellisesti käynnistä aikaa.. mutta onko kellään muulla epäsäännöllinen kierto? Mulla meni kierto aivan sekaisin kun synnytyksen jälkeen jonkin ajan päästä menin laittamaan Nuvaringin. Kierto vaihtelee nyt 23-35 päivän välillä niin kuinkas yhtään pystyn laskemaan ovulaatio aikaa :(

Niin ja kahdet Terolutit olen tässä vuoden aikana syönyt. Ja seuraavan kierron auttaa mutta ei enää seuraavia niin kauhea hyöty niistäkin.

ImageUploadedByVau Foorumi1536553810.485672.jpg

Kun eihän tuo ovulaation alkaminen heti menkkojen jälkeen voi pitää paikkaansa? Eihän?
En tiedä voiko, mutta jos se pitää raskautuminen ei ole mahdollista. :( Limakalvo ei ole ehtinyt paksuuntua niin munasolulla ei ole kiinnittymispohjaa. Toivottavasti kiertosi pian tasaantuu.

Ei varmaan muu auta kuin tikutella..? Välillä huomaan milloin ovuloin ja välillä en. Toinen munasarja on kasvanut kohtuun kiinni ja epäilin sitä epäsäännöllisen vuodon syyksi mutta lääkäri sanoi ettei vaikuta. Mulla on siis endometrioosi. En kyllä ymmärrä miten nämä voi olla näin päin persettä nää kierrot :(

Takaisin