Vau.fi
Keskustelu
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Uusimmat
Uudet viestit
Uudet profiilipäivitykset
Viimeaikainen toiminta
Käyttäjät
Paikalla olevat käyttäjät
Uudet profiilipäivitykset
Hae profiilipäivityksistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusimmat
Hae
Hae
Hae vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Menu
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Install the app
Install
Haluatko mukaan? Rekisteröidy foorumille nyt!
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Synnytys
Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa ketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Halipossu" data-source="post: 272464" data-attributes="member: 1721"><p>[PARSEHTML]Hei vaan!<br /></p><p> <br /></p><p> Selitys lienee se, että kroppa hakee synnytyksen jälkeen vielä balanssia ja sen takia menkat saattavat tulla ja mennä vähän miten sattuu. Palstan keskusteluissa on kertoiltu, että menkat saattavat olla epäsäännölliset synnytyksen jälkeen vaikka aiemmin ne olisivatkin tulleet kellontarkasti. On myös puhuttu, että monilla vuoto on lisääntynyt entisestään.<br /></p><p> <br /></p><p> Mulla ekat menkat synnytyksen jälkeen kestivät 10 päivää vaikka normaalisti vuoto on ollut aina 7-8 päivää. Mulla on myös koko ikäni tullut tavaraa saavista kaataen, mutta synnytyksen jälkeen vuotoa on tullut vielä(!) enemmän. Olen kuvannut muille, kuinka mun on pakko "seistä kylpyammeessa", koska mitkään suojat eivät tunnu riittävän. Ennen mulla suurin tampooni kesti maximissaan n. 2 tuntia, mutta nyt sekään ei enää päde. Pakko olla kokoajan myös side housussa, ettei vuoto yllätä ja sotke pöksyjä.[/PARSEHTML]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Halipossu, post: 272464, member: 1721"] [PARSEHTML]Hei vaan!<br /> <br /> Selitys lienee se, että kroppa hakee synnytyksen jälkeen vielä balanssia ja sen takia menkat saattavat tulla ja mennä vähän miten sattuu. Palstan keskusteluissa on kertoiltu, että menkat saattavat olla epäsäännölliset synnytyksen jälkeen vaikka aiemmin ne olisivatkin tulleet kellontarkasti. On myös puhuttu, että monilla vuoto on lisääntynyt entisestään.<br /> <br /> Mulla ekat menkat synnytyksen jälkeen kestivät 10 päivää vaikka normaalisti vuoto on ollut aina 7-8 päivää. Mulla on myös koko ikäni tullut tavaraa saavista kaataen, mutta synnytyksen jälkeen vuotoa on tullut vielä(!) enemmän. Olen kuvannut muille, kuinka mun on pakko "seistä kylpyammeessa", koska mitkään suojat eivät tunnu riittävän. Ennen mulla suurin tampooni kesti maximissaan n. 2 tuntia, mutta nyt sekään ei enää päde. Pakko olla kokoajan myös side housussa, ettei vuoto yllätä ja sotke pöksyjä.[/PARSEHTML] [/QUOTE]
Nimi
Varmennus
Please enable JavaScript to continue.
Lataa…
Lähetä vastaus
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Synnytys
Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen