Ensimmäiset liikkeet

Tirehtööri

Oman äänensä löytänyt
Kiinnostaa kuulla milloin teillä tuntuu ensimmäisiä liikkeitä :Face Throwing A Kiss:

Meillä menossa ensimmäinen raskaus ja ekat pienet elonmerkit tuntui jo rv 15+4 paikkeilla. Olin ihan varma että tän on oltava jotain muuta, koska kaikki sanoo ettei ensimmäistään odottava erota liikkeitä kuin vasta lähempänä puoltaväliä. Mutta niin ne tuntemukset vaan jatkuu ja voimistuu, nyt rv 16+6. Ei nyt mitään kädellä tunnettavia vielä, mutta selvästi tuntuu välillä että kohtua venytetään ja jotain siellä riehuu. Olen kyllä poikkeuksellisen kipuherkkä sisuskaluista muutenkin, kierukoidenkin laitot on vieneet kahdeksi päiväksi jalattomaksi... Innolla odotan synnytystä, heh :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Eli kertokaa ihmeessä tuntemuksia ja miten ne on raskauksittain vaihdelleet mikäli useampi takana!
 
Esikoisesta tunsin liikkeet ensimmäisen kerran vasta joskus rv 22, silloin oli istukka edessä joka varmasti tähän vaikutti. Tässä toisessa oon nyt tuntenu liikkeitä jostain rv 15 asti kokoajan voimistuen, niin että nyt kun eletään 17+1 tuntuu liikkeet jo selvästi kovempina potkuina 🥰 tällä kertaa istukkakin on löytäny tiensä takaseinämän puolelle, vaikkakin tällä hetkellä se on myös täysin kohdunsuun päällä samaan aikaan 😅
 
Voi kun mä odotan liikkeitä 🥺😍 mulla tosin istukka on etupuolella joten menee kuullemma rv20 paikkeille että mitään tuntuu. Välillä on ollut illalla ennen nukkumaan menoa pientä kuplintaa mutta en tiedä liekö suolisto
 
Esikoisesta tuntui eka hipasu juuri nt-ultraa edeltävänä iltana, eli 16+4. Tästä vauvasta tuntui jo 13+5. Molemmista pojista on istukka edessä.

Esikoinen oli kova liikkumaan, mut liikkui sykleissä. Piti pari päivää sirkusta ja sitten lepäili pari päivää. Tää kakkonen oli ultrassa 100x kovempi liikkuja entä esikoinen, et vähän huolettaa minkälaiset jamit aikoo laittaa vielä kohdussa pystyyn 😅

Esikoisesta en ikinä tiennyt, miten päin hän oli ja oliko liike potku vai nyrkinisku, onko tässä pää vai pylly jne. Tästä kakkosesta tunsin eilen pienen pienen käden tuuppauksen! 😍 Nää mun raskaudet ainakin on aivan erilaisia keskenään!
 
Takaisin
Top