Ensimmäinen syntymäpäivä

Täytyy yrittää juu ottaa synttäreillä nyt kuvia ja tarjottavistakin ym. Mua harmittaa kun meillä on ristiäisistä todella vähän ja huonot kuvat... Tarjoiluista ei ollenkaan eikä vauva oo kummien sylissä eikä muutakaan. No, se tilaisuus nyt meni jo.

Joo mä oon täytellyt vauvakirjoja pikkuhiljaa. Meillä on siis 2 kpl. Toinen keskittyy enemmän ekaan vuoteen ja toinen on sellanen mitä pitäis täyttää 18 v asti :D Olisin voinut enemmänkin muistoja kirjotella mutta noissa kysellään aika vähän. Oon nähnyt sellasia kirjoja missä on ekalle vuodelle joka kuukaudelle oma aukeama. Olis tarvinnut kai sellanen hankkia. Nyt jälkikäteen sitä ei osaa enää täyttää. Noi 2 kirjaa oon itse myös hankkinut.

Valokuvia oon kehittänyt säännöllisesti noin 2 kk välein. Otan niin paljon valokuvia että olisin ihan sekasin niiden kans jos en olis pikkuhiljaa teettänyt. Albumiinlaitto on vähän kesken kylläkin.

Mä sain työkavereilta töistä poisjäädessä sellasen valokuvakehyksen mihin tulee pojasta kuva joka kuukausi. Sitä oon myös ylläpitänyt ihan ajallaan. Se on tosi kiva :)
 
Meillä on myös sellainen 12 kk kehys... se on päivitetty. Muuten on kuvat laittamatta albumeihin. Tuhansittain kuvia, niin on vaikea valita. Kaikki on vaan niin söpöä, että vähän väliä täytyy napsia kuvia. Mua harmittaa, kun en ole kirjoittanut ylös tarpeeksi eri vaiheista. Onneksi kuvissa on päiväykset ja niistä vähän muistaa, milloin on touhuttu mitäkin. Meni kyllä niin nopeasti tämä eka vuosi, vaikka joinain hetkinä tuntuikin pitkältä.
 
Meil on maanantaina synttäreiden viettopäivä.Veny isännän taudin takia kun piti olla keskiviikkona.
Ihan vaan kummit ja molempien vanhemmat ollaan kutsuttu.
Voileipäkakun teen ja vadelma-valkosuklaakakun.Saa riittää niille.
 
Takaisin
Top