M
Maalistuuti
Vieras
Olen siis ensimmäistä kertaa raskaana viikolla 17+1. En ole vielä tuntenut vauvan varsinaisia liikkeitä, joskin joitakin olen epäillyt masuasukin aiheuttamiksi.
Äsken pötköttäessäni selällään, tunsin housujen kiristävän jostain lantion seudulta ja siirsin niitä. Siinäpä huomasin, että lonkkaluiden väliin, vasemmalle puolelle oli kohonnut iso möhkäle, jonka kädellä tunsi selvästi. Olen melko hoikka, joten mietin saattoiko siinä vauva käydä ihmettelemässä? Voisin luulla, ettei kyseessä ollut supistus, kun oli niin toispuoleinen. Se möhkäle kuitenkin jonkin ajan päästä katosi.
Voi miten jännää, kunpa alkaisin tuntea pikkuhiljaa vauvan jumpat! :) <3
Äsken pötköttäessäni selällään, tunsin housujen kiristävän jostain lantion seudulta ja siirsin niitä. Siinäpä huomasin, että lonkkaluiden väliin, vasemmalle puolelle oli kohonnut iso möhkäle, jonka kädellä tunsi selvästi. Olen melko hoikka, joten mietin saattoiko siinä vauva käydä ihmettelemässä? Voisin luulla, ettei kyseessä ollut supistus, kun oli niin toispuoleinen. Se möhkäle kuitenkin jonkin ajan päästä katosi.
Voi miten jännää, kunpa alkaisin tuntea pikkuhiljaa vauvan jumpat! :) <3
Mut joo miksi ei.. Kantsii makoilla ja seurailla niin sillä sen huomaa :) Ekat liikkeet voi tuntua "kuplilta" ja ihan siltä että perhonen olis siivellä sipaissut sun vatsaa sisältä päin.. Semmosia itse tunsin kolmannen kohdalla rv15 eteenpäin :) Ekasta tunsin kaksi potkasua lähempänä rv 20. Toisesta taas muistan selvät liikkeet rv 16. Itsellä ainakin istukka edessä tän kolmannen kohdalla, joten on vähän heikentänyt liikkeiden tuntua alussa..