Ensimmäinen ajatuksesi plussatessa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä ajattelit ensimmäiseksi, kun näit testissä plussan?

Ensimmäisestä en muista, toisesta tuli iloisen yllättynyt "ei tämän näin nopeasti pitänyt käydä" -ajatus. Ensimmäistä yritettiin yli vuosi, toinen tuli paljon nopeammin.

Mun ensimmäinen ajatus oli, että testissä on joku vialla ja niitähän piti sitten tehdä vino pino, ennenkuin uskoin että olen raskaana. :grin

Varhaisultraan asti menin siinä uskossa, että kuvittelen koko asian.

Yksinkertaisesti voi v***u!

12vuotta odotettu nro. 2 välissä paljon kemiallisia ja jokunen km ja kkm.

Totuin jo ajatukseen 1 lapsesta, enkä odottanut enää plussaa näkevän millään lailla kun ainakaan tahkoamista asian kannalta ei ollut. Mutta ehkäisyä ei käytetty.

Ihme viillot vaan sai tekemään testin vaikka menkat ei ollut edes myöhässä ja selvä plussa tuli jo silloin.

Ja tämä kaveri sai yhdestä ainoasta kerrasta alkunsa kun alkuvuosi oli miehen ja oman. Työn kanssa hektistä niin kerran vaan kohdattiin samaan aikaan kotona maaliskuussa:grin

Ensimmäisestä oli ajatuksena oho. Yritystä oli 8kk ja en uskonut, että tällä kertaa on positiivinen. Testasin vain lähinnä varmistaakseni, etten ole raskaana. Tosin jo testiä tehdessä oli kummallinen tunne, ja kun viiva tuli, en tiennyt mitä ajatella. Oltiin tuolloin päätetty laittaa yrittäminen tauolle.

Toisella kertaa jotenkin tiesin, että oli tärpännyt heti. Kyllä sitä silti testiä ihmetteli ja mietti, että ihan oikeastiko olen heti raskaana.

Takaisin