Ensikertalaisen odotusta.

Kyfi9595630

Vasta-alkaja
Kertokaa nyt viisaat et mikä voi olla kun navan viereen vasemmalle sattuu vaikka et koske kohtaa. Enempi koskee sitten ku hipaiset. Tätä nyt ollu eilen ja tänään. Voisiko olla et meidän pieni joka viimeksi neuvolassa oleili juuri tuolla puolella aiheuttaisi tätä. Mulla ei myöskään ole tietoa mille liikkeet ensikerralla tuntuu. Huomenna alkaa rv 19 eikä maha ole hirveesti kasvanu.
 
Mä kans täällä oottelen niit ekoja isoja liikkeitä.. jotain ihan pieniä "ilmakuplia" ollu alavatsalla ja aina samassa kohtaa :)
 
Mulla on myös ollut ihan hirveitä kipuja ympäri vatsaa, myös juuri tuossa mainitsemassasi kohdassa. Lääkärit on olleet sitä mieltä, että on ihan normaalia kohdun kasvamisesta aiheutuvaa kipua. Itseä kuitenkin kaikki kivut mietityttää, kun ei näin ensiodottajana ole hajua mistä mikäkin johtuu ja miltä sen pitäisi tuntua. Mutta pääasia, että vauvalla on kaikki hyvin :Heartred Liikkeitäkin olen päässyt jo tuntemaan pariin otteeseen, viimeksi tänä aamuna! Hassua hipsuttelua ja kuplimista :) Niitä voimistuvia liikkeitä odotellessa!
 
Takaisin
Top