En usko ennustuksiin tai sormustestiin tms, mutta enneunia ja näkyjä näen ja ne käyvät toteen. Suvussamme on ollut tapana, että vähintään yksi sukulainen näkee unen ennen seuraavaa alkavaa raskautta, välttämättä kaikki yksityiskohdat eivät täsmää, mutta raskauden alkaminen ja sukupuoli on mennyt aina oikein. Myös keskenmenneet raskauteni ovat näkyneet unissa, olen paljastanut asian vasta keskenmenon jälkeen eli unen näkijä ei ole tiennyt, että olen raskaana. Kerran tätini luuli, että oli nähnyt "väärän" unen, kun vauvauutisia ei kuulunut, mutta keskenmeno selitti sen.
Itse olen nähnyt enneunia ja miehestäni näin näyn kymmenen vuotta ennen kuin aloimme seurustella ja näin, että hänellä on pellavapäinen vanttera poika. En tiennyt, että olisin sen pojan äiti. Poikamme oli 2-vuotias kun näin todellisuudessa sen saman hetken, jonka näin silloin 10-15 vuotta aiemmin.
En odottele milloinkaan, että näkisin jotain tai en kysele, mitä tulee tapahtumaan. Joskus vain tietää jotain ennakkoon, mutta en anna sen vaikuttaa elämääni.