Voi rakas kanssakulkija, hurjasti voimia ja koita jaksaa katsoa eteen päin, vaikka kuinka tekee kipeää.
Itse olen kokenut myöskin viisi keskenmenoa. Ensin syntyi tyttö ja sen jälkeen neljä keskenmenoa peräkkäin ja sitten raskaus onnistui ja syntyi toinen tyttö. Nyt haaveillaan kolmannesta lapsesta ja yritys alkoikin sitten viidennellä keskenmenolla! Kyllä otti koville, tosi koville ja luulin, että en selviä siitä. Mutta aika parantaa haavat ja uusi raskaus helpottaa!! Nyt siis taas raskaana ihan alkumetreillä ja pelko on hirmuinen. Yritän kuitenkin olla ajattelematta asiaa ja näin muutaman päivän jälkeen olen siinä jotakuinkin onnistunut!!
Nämä on niitä asioita joihin me emme voi vaikuttaa, on vaan osattava elää niiden kanssa vaikka sattuu aivan äärettömästi ja sydän on aivan pirstaleina. Mutta uskon, että monenkin keskenmenon jälkeen raskaus voi vielä onnistua ja sen pienen nyytin saada tuhisemaan syliinsä. Tämä toinen lapsi sen osoitti!
Lämmin halaus ja "ollaan yhteyksissä" . On aina helpompaa "puhua" toisen kanssa, joka on kokenut saman ja tietää missä mennään!
Pusukala