Elokuvissa

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tajusin että lahjaliput menevät vanhaksi ja etten ole tainnut käydä leffassa sitten lasten syntymän :Weary Cat Face: Nyt olisi siis luvassa leffaanmeno. Milloin te olette viimeksi käyneet? Kenen kanssa? Entä lapset? Mitä syötte leffassa?

Olen viimeksi tainnut käynyt leffassa kolmatta lasta odottaessa katsomassa IT elokuvan. Tästä on aika monta vuotta aikaa. Oltiin miehen, hänen siskonsa ja miesystävänsä kanssa.
Mies on käynyt lasten kanssa tämän jälkeen monta kertaa leffassa, mutta itse olen jäänyt aina pienimmän lapsen kanssa kotiin.
Yleensä leffassa on syöty irtokarkkeja.

Kävin keväällä ystävän kanssa katsomassa uusimman Ihmeotukset elokuvan: Dumbledoren salaisuudet. Lapset oli miehen kanssa. Leffaherkkuna oli popcornia. Sitä otan yleensä aina jos käyn elokuvateatterissa.

Leffassa käynti on nykyään niin kallista, että on kyllä harvinaista herkkua. Yleensä käydään lasten kanssa katsomassa joku koko perheen leffa yhdessä, oiskohan viimeksi ollut Encanto tai joku vastaava animaatio. 🤔 En muista koska viimeksi oltais oltu miehen kanssa kaksistaan. Me yleensä saadaan leffareissua yleensä pikkusen edullisemmaksi, kun käydään ostamassa herkut kaupasta, esim. karkit ja limut (reppu vaan mukaan niin ei oo kukaan sitä koskaan tutkinut). Popparit ostetaan yleensä leffateatterista. 🤤

Aiemmin leffassa tuli käytyä vain jos jostain tippui ilmaiset leffaliput, ja silloinkin ne käytettiin viimeisellä viikolla ennen vanhenemispäivää ja katsottiin listalta joku leffa joka saattaisi edes vähän kiinnostaa. Valinta oli vaikea, koska yleensä ei kiinnostanut niistä mikään, ja elokuvan jälkeen harmitti, ettei niitäkään hukkaan heitettyä 2 tuntia elämästä saa enää takaisin.

Nyt ei käydä leffassa ollenkaan koronariskin vuoksi.

Minusta oli niin mukavaa ja rentouttavaa käydä, että puoliso lupasi alkaa varmistaa mun pääsyn ulos tuulettuu useamminkin. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Popparit ei oo niin epäterveellisiä kuin luulla saattaa, niitä syötiin.

Olen viimeksi käynyt leffassa 2017 vai 2018 katsomassa I, Tonyan. Silloin olin saanut lahjaksi ilmaiset leffaliput, joten ne käytettiin miehen kanssa. En ole koskaan ollut kova käymään leffassa, ja jotenkin korona-aika on ottanut vielä enemmän pois sitä mielenkiintoa. Istunko katsomassa leffaa maski naamalla syömättä mitään, yrittääkseni välttää mahdollisen korona-altistuksen mahdollisimman hyvin? Vai riskeeraanko ja olen kokonaan ilman maskia ja saan syödä eväitä.

Toki haluan tarjota tämän elämyksen lapsille tulevaisuudessa, mutta siihen on ehkä vielä tovi aikaa.

Ainakin tuolloin kun viimeksi kävin elokuvissa siellä oli tosi vähän ihmisiä. Ihan muutamia vain eli turvavälit ei tuottaneet mitään ongelmaa. Sitä en tiedä onko tilanne sama kaikissa näytöksissä vai oliko hyvää tuuria tai vain vähemmän suosittu näytösaika.

Takaisin