Elokuun epistolat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja anhe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

anhe

Tietävä tietäjä
Heinämammat 2014
Tammimammat 2017
Toukomammat 2018
Elokuun yleisen höpinän ketju

Minä en kestä että on jo elokuu! Sehän tarkoittaa sitä, että tämän jälkeen on enää 3 täyttä työkuukautta ja sitten jään äippälomalle. MITÄ IHMETTÄ!

Plus kälyllä on elokuussa laskettu aika - kohta meidän neidillä on pienen pieni serkku :Heartbigred:love7

Minunkin kälyllä on laskettu aika nyt elokuussa :) Aika on mennyt ihan hillitöntä vauhtia :)

Miehen veljen tytöllä on laskettu syyskuun alussa, jännä oottaa et millon syntyy :)

Mä RAKASTAN joulua! Oon ihan jouluhullu! Alotan koristelu suunnitelmat yleensä viimestää tossa syyskuun lopussa:D Tää vuosi vähän jännittää sillä on eka vuosi kun en vietä joulua vanhempien luona. Asuvat 300km päässä enkä enää viikolla 39 viitti mihinkää kauas lähteä, eikä se autossa istuminenkaan siinä vaiheessa välttis mitöö herkkua olis:(

Mie tykkään joulusta ja siitä tunnelmasta, en niinkään siitä et se on menny nykyään niin kaupalliseksi. Tykkään tehä ja valmistella joulua, leipomalla ja suurimman osan ruuistakin teen ite, miusta se on kiva kun niistä levii se tuoksu koko mökkiin, tulee kunnon joulufiilis :)

Täällä kans yksi jouluhullu :D ja nimenomaan rakastan sitä fiilistelyä jonka voi aloittaa jo lokakuussa. Pikku hiljaa suunnitella ruokapuolta, koristeita ja lahjoja. Menee loppuvuosi sutjakkaasti! :)

Mä rakastan joulua! Ruokien, lahjojen, korttien yms. pohtiminen on käynnissä jo kuukausia ennen h-hetkeä. Nyt jääkin taas aika moni joulupöydän herkku väliin (raa'at kalat ja mädit)...

Ihan parasta, että äitiysloma alkaa jo joulukuun alkupuolella, ehtii sit hitaana möhömahanakin saada jouluvalmistelut valmiiksi. :D

Miulla alkaa vasta 19.12, mut eipä tuo haittaa kun oon jo valmiiks kotona hoitovapaalla...

Täällä kans yks joulun fiilistelijä. Ja voi sitä tyhjyyden tunnetta ku aatto on ohi... Mut ehkä tänä vuonna tulee kerättyä joulukoristeet ajoissa pois ku ei niitä sit enää vauvan kans viittis kattella... :rolleyes:

En aio jännittää tulevaa synnytystä yhtään ylimääräistä, mut vähän mietityttää kuitenkin. Esikoinen tuli ulos parissa tunnissa, ei ehitty mitään lääkkeitä saamaan. Et toivottavasti tää toinen nyt ei paljoo nopeemmin tulis... :grin

Vauva sais pysyä mahassa ainaki sinne uudenvuoden yli! Ei tunnu joulun jälkeenkään nii tyhjältä ku tietää että h-hetki lähestyy! Joulun jälkeen alotan muutenki aina kesän odottelun:'D

Täälläki yks jouluhullu! Nyt vaan jääny vähän vähemmälle, kun ei ole viitsiny hirveesti itelle joulua laittaa. Viime joulu oltiin ukon kanssa Las Palmasissa, kun ukko taas ei oo yhtään jouluihminen. Niillä ei oo kotona ollu oikein koskaan joulua....jouluruoka syöty ja kirkossa käyty. Nytkin aiotaan käydä anoppilassa vaan syömässä ja muuten vietetään joulu kahdestaan.

Hih! Lantiopohjan lihaksista...mä oon niin kauan haaveillu lapsesta, että aloin jo heti 20v. niitä treenaamaan.:grin

Ai tää olikin jo joulu-aiheinen ketju :eek:

Ja oon treenannu jo ekasta neuvolasta lähtien lp-lihaksia. Ois ollu kiva jos ois esikoista oottaessa saanu niin hyvät ohjeet!!

Mä virittäydyn joulumoodiin ihan vasta joulukuussa, täytyy nyt tehdä kuun alussa jo ruokia etukäteen ne mitkä voi pakastaa. Vielä ei voi tietää miten kömpelö sitä joulun pyhinä sitten on, on kuitenkin enöö viikko la:han sillon. Toivon kyllä niin kovasti, että päästäisi vuoden 2017 puolelle! Viime yönä tosin näin unta, että synnytin 5,2kg vauvan, toivottavasti ei ollut enneuni!

Mulla menee aina joulu ihan kiiruuks ku eka siihen on aikaa vielä vaikkaja kuinka ja sit yhtäkkiä se onki jo :D Jos ihan ekaa kertaa koittais saada jonku jouluruoan aikaseks ku oo tosi huono kokkaamaan vaikka siitä pidänkin. Harjotus tekee mestarin. Oon aina ollu nii kade omalle äidilleni ku se osaa kokkailla ja leipoa vaikka ja mitä eli tonne ruokaohjeisiin vois jossain kohtaa keräillä tällaisille törpöille kokeille kuten mää ni jotain jouluruokaohjeita :)

Ja noista lp lihaksista treenausohjeita kiitoos :) :)

Oonko mä ainoa joulun "vihaaja" :hilarious: Tai siis mulla joulu ei herätä oikein mitään tunteita. Paitsi nälän. Ruoat onkin ainoa mitä joulussa odotan. Lasten takia laitetaan kotiin joulua ja kuunnellaan joululauluja (tuolla soi nytkin Fröbelin Palikoiden joululevy :grumpy:. On soinut viime lokakuusta asti....), mutta jos itsekseni olisin, niin varmaan ei olis kuusta tai mitään. Ruoat on tosiaan :hungry: ja ne teenkin joka vuosi melkein kaikki itse, tai muuten osallistun ruokien tekoon jos ei olla kotona aattoa.

Takaisin