Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko kertoa, että mä olen synytynyt mun veljen kanssa samana päivänä. Me pidettiin juhlat "erikseen", mutta yhtä aikaa. Eli molemmilla omat vieraat, molemmilla synyttäriporukoilla omat kattaukset (toki samat herkut), omia puuhia toisilla sisällä ja toisilla ulkona jne., mutta yhtä aikaa oltiin kaikki vieraat samassa talossa ihan teini-ikään saakkaHep, mulla on tähän paljonkin sanottavaa, koska esikoinen syntyi 30.8. joka sattuu nyt olemaan tulokkaan LA.
Olin viime raskaudessa tosi tyytyväinen siihen, että loppuraskaus oli kesällä, niin pukeutuminen oli huomattavasti helpompaa. Ei ollut tarvetta hankkia esimerkiksi erillistä takkia raskauden vuoksi, kun talven ja kevään pärjäsi vielä tavallisilla. Helteet voi olla tukalat, mutta itse pärjäsin niiden kanssa hyvin. Jalat toki turposi, mutta niillekin oli helpompi löytää sopivat kengät, kun pärjäsi sandaaleilla ja matalilla avokkailla.
Vauvan syntymän jälkeen oli mukavaa, että ei tarvinnut heti olla pelaamassa talvivaatetuksen kanssa, vaan sai totutella vähän kevyemmillä kerroksilla.
Me onnistuttiin myös esikoisen kohdalla maksimoimaan vapaat hyvin niin, että mä esimerkiksi jäin kesälomalta suoraan raskausvapaalle ja pidin vanhempainvapaan päälle vielä uuden kertyneen kesäloman.
Oon miettinyt myös, että lapselle synttärit alkusyksystä on silleen hauska, että tulevaisuudessa saa olla aina lukuvuoden ensimmäisiä synttärisankareita. Se vähän jännittää, kun sisaruksille tulee nyt syntymäpäivät tosi lähekkäin. Pienempänä helppo pitää yhteisjuhlia, mutta vanhempana voi olla, että vaativat erilliset![]()