Elokuisten plussatestien kuvia

Ymmärrän, että stressaa ja huolettaa❤️ Mutta asia on varmasti just noin niin kuin he sanoivat, ettei huolta, kun ei ole kipuja tai vuotoja.
Ja varsinkin, kun et tehnyt aamun ekasta pissasta niin ei noi varmaan mitään 100% varmoja testejä ole tuon asian suhteen. Mulla muuten itselläni on aina tullut vahvemmat viivat iltasin, outo kyllä🤷🏼‍♀️
Millon sulla on muuten ultra?
No niinpä, nyt vaan pitää malttaa odotella. 😊 No sepä, en ymmärrä miks ajattelin hölmösti aamulla että kai se nyt sama on mistä virtsasta ku kerta raskaana ollaan kunnes mies sano että siitä ekastahan se mittaa sen hcg:n. 🤭 Ultra ois 12.1.
 
No niinpä, nyt vaan pitää malttaa odotella. 😊 No sepä, en ymmärrä miks ajattelin hölmösti aamulla että kai se nyt sama on mistä virtsasta ku kerta raskaana ollaan kunnes mies sano että siitä ekastahan se mittaa sen hcg:n. 🤭 Ultra ois 12.1.
Aika menee nopeasti ja pian tuo 12.1 koittaa onneksi❤️
 
Miten nää mun viestit näkyy täällä niin oudosti, ensin näkyy ja sitten ei.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tänään 5+4 ja testi näyttää noin. Onkohan tää menossa kesken 😭 Inseminaatiosta on kuitenkin jo 3 viikkoa ja 4 päivää. Tää oli aamun toka pissasta, voisko se muka vaikuttaa niin paljon 🤔
Tähän piti laittaa edellinen vastaukseni😅 Mutta näköjään sekoilen huolella.
 
Mulla tänään 5+4 ja testi näyttää noin. Onkohan tää menossa kesken 😭 Inseminaatiosta on kuitenkin jo 3 viikkoa ja 4 päivää. Tää oli aamun toka pissasta, voisko se muka vaikuttaa niin paljon 🤔
Mä yritän nyt vielä kerran, jos tää tulis näkyviin. Just juttelin ystävän kanssa, kun sama tilanne ja hänelle lääkäri oli sanonut, ettei noihin missään nimessä voi luottaa niin että itse alkaisi tekemään päätelmiä raskauden tilasta noiden perusteella.
 
Mä yritän nyt vielä kerran, jos tää tulis näkyviin. Just juttelin ystävän kanssa, kun sama tilanne ja hänelle lääkäri oli sanonut, ettei noihin missään nimessä voi luottaa niin että itse alkaisi tekemään päätelmiä raskauden tilasta noiden perusteella.
Joo näinhän se varmasti on. Toivotaan että kaikki on niin kuin kuuluu 😊
 
Tänään aamuvirtsasta 3+, viikot 5+5. Eli minun tapauksessa tais olla suuri vaikutus sillä aamuvirtsalla. Olisin ite tehny testin vasta to mut mies patisti tekee tänään ku oli varma että aamun toka pissa ei riittäny nostaa tuohon 3+. 🤭 Nyt loppu testailut.
 

Liitteet

  • IMG_20230103_100107.jpg
    IMG_20230103_100107.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 12
Tänään aamuvirtsasta 3+, viikot 5+5. Eli minun tapauksessa tais olla suuri vaikutus sillä aamuvirtsalla. Olisin ite tehny testin vasta to mut mies patisti tekee tänään ku oli varma että aamun toka pissa ei riittäny nostaa tuohon 3+. 🤭 Nyt loppu testailut.
Mahtavaa😍
 
Mulla tänään 5+4 ja testi näyttää noin. Onkohan tää menossa kesken 😭 Inseminaatiosta on kuitenkin jo 3 viikkoa ja 4 päivää. Tää oli aamun toka pissasta, voisko se muka vaikuttaa niin paljon 🤔
Yhdysvalloissa on näistä testeista puhuttu paljon (katsoin Tik Tokista todella paljon videoita) ne ovat epäluotettavia.
On ollut niin paljon ihmisiä kenellä raskaus mennyt hyvin ja digistesti näytti viikolla 8 myös sitä 2-3vk
 
Takaisin
Top