Elämä keskenmenon jälkeen

NeitiUniikki

Silmät suurina ihmettelijä
Hei. Minulla tuli keskenmeno ennen joulua. Vuoto kesti melkein viikon. Gyne sanoi että siististi tullut kaikki pois eikä estettä yrittää uudestaan. Miesystävän ollaan sovittu että yritetään uudestaan. Ei oteta kuitenkaan painetta. Raskaus oli yllätys mutta oltiin jo suhteen alussa puhuttu yhteisen lapsen hankinnasta ja ollaan yhtä mieltä, yritetään uudestaan. Suren kyllä keskenmenoa enkä varmasti unohda sitä. Arvioitu laskettuaika pyörii mielessä. Kuitenkin olen valmis yrittämään uudelleen ja olemmekin jo harrastaneet seksiä miehen kanssa keskenmenon jälkeen. Kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen/ kuinka nopeasti olette olleet valmiita yrittämään uudelleen? Onko oireet olleet erilaisia vai samanlaisia kuin ekalla kerralla?

Minulla on ollut joitain oireita joita oli ennen kuin Ekassa raskaudessa mutta ei ainakaan vielä näy testissä ja voi olla että on vain toiveajattelua että olisin jo näin pian raskaana uudelleen.

Kaipaisin tietoa miten muut ovat tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen

Mulla päättyi eka raskaus kanssa keskenmenoon 7+0. Tulin heti seuraavassa kierrossa uudelleen raskaaksi (kun tuohon keskenmenneeseen tarvittiin 4 kiertoa ennen plussaa) ja se meni hyvin loppuun asti.

Oon pahoillani keskenmenosta ♥️ tsemppiä sen kanssa.

Mulla on ollu aina ovulaatio/kierto ongelmia ja keskenmenon jälkeen kierto ei palannut ollenkaan. Sain kierron aloitukseen terolutit + oltiin silloin jo lapsettomuushoidossa ja mulla oli ovulaation aikaansaamiseksi käytössä letrot. Raskauduin heti keskenmenon jälkeisessä kierrossa, kunhan se kierto ensin saatiin vaan käynnistymään.

Aloitettiin yrittämään heti uudestaan siis. Keskenmenneessä rakkaudessa mulla tuli jotain kiinnittymisvuotoa, odottelin sitä seuraavaankin raskauteen, mutta en ainakaan bongannut sitä. Ainut muu alkuraskauden oire oli molemmissa samanlainen paineen tunne mahassa.

Olen pahoillani keskenmenostanne ❤️
Mulla on keskeytyneiden raskauksien jälkeen mennyt 3-7kk (eli jotain 3-5 kiertoa, ensimmäinen on käynnistynyt välillä hitaasti) seuraavan raskauden alkamiseen.

Mulla on kaikki raskaudet päättyneet joko keskenmenoon tai olleet kemiallisia. Ollaan aina jokaisen jälkeen kyllä jatkettu yrittämistä, ja suht koht nopeasti tullut uudestaan raskaaksi, kerran heti keskenmenon jälkeen joka oli seuraava sitten kemiallinen ja kerran kemiallisen jälkeen joka päättyi kuukausi sitten keskenmenoon. Vuosi ollaan yritetty, mutta en tiedä onko tästä apua kun kaikki mulla keskenmenoja/kemiallisia. 😔 Mutta pisin väli vuoden aikana mitä raskaaksi tulemiseen meni taisi olla 4 kuukautta. En muista tarkalleen. Mutta ei ainakaan enempää kuin 5. Kierto palautunut kaikista heti normaaliksi, paitsi viimeisimmästä jossa kesti vähän pidempään noin viikko meni normaali kuukautisista yli ennen kuin juuri tällä viikolla kuukautisvuoto alkoi. Oireista en osaa sanoa kun missään raskaudessa ei ole ihmeellisiä raskausoireita oikeastaan ollut ollenkaan. 🤔 Muuta kuin ehkä jatkuva flunssainen olo alussa...

Keskenmenojen jälkeen olen tullut raskaaksi heti seuraavasta kierrosta. Kaikki raskaudet olleet erilaisia niin onnistuneet kuin kesken menneet. Kaksi ekaa raskautta olivat oireettomia jatkuivat normaalisti. Kolmannessa mulla oli koko ajan tunne että kaikki ei oo hyvin ja oli pieniä maha kipuja. Seksin jälkeen tuli veristä pyyhittäessä. Lievää pahoinvointia oli joka loppui kuin seinään vk7. Todettiin keskeytynyt keskenmeno +8vk sikiö oli +7vk kokoinen. Lääkkeelisesti tyhjennettiin. Neljännessä oli jonkun verran pahoinvointia joka loppui kuin seinään vk7. Raskaus jatkui normaalisti. Viidennessä pahoinvointi alkoi heti ennen plussaa ja jatkui kunnes vuoto alkoi vk9. Sikiö oli +6vk kokoinen. Tyhjeni itsestään. Kuudennessa pahoinvointi tuli pikkuhiljaa. Ja jatkui johonkin 10-11vk. Raskaus vielä ainakin jatkunut normaalisti.

Takaisin