NeitiUniikki
Silmät suurina ihmettelijä
Hei. Minulla tuli keskenmeno ennen joulua. Vuoto kesti melkein viikon. Gyne sanoi että siististi tullut kaikki pois eikä estettä yrittää uudestaan. Miesystävän ollaan sovittu että yritetään uudestaan. Ei oteta kuitenkaan painetta. Raskaus oli yllätys mutta oltiin jo suhteen alussa puhuttu yhteisen lapsen hankinnasta ja ollaan yhtä mieltä, yritetään uudestaan. Suren kyllä keskenmenoa enkä varmasti unohda sitä. Arvioitu laskettuaika pyörii mielessä. Kuitenkin olen valmis yrittämään uudelleen ja olemmekin jo harrastaneet seksiä miehen kanssa keskenmenon jälkeen. Kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen/ kuinka nopeasti olette olleet valmiita yrittämään uudelleen? Onko oireet olleet erilaisia vai samanlaisia kuin ekalla kerralla?
Minulla on ollut joitain oireita joita oli ennen kuin Ekassa raskaudessa mutta ei ainakaan vielä näy testissä ja voi olla että on vain toiveajattelua että olisin jo näin pian raskaana uudelleen.
Kaipaisin tietoa miten muut ovat tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen
Minulla on ollut joitain oireita joita oli ennen kuin Ekassa raskaudessa mutta ei ainakaan vielä näy testissä ja voi olla että on vain toiveajattelua että olisin jo näin pian raskaana uudelleen.
Kaipaisin tietoa miten muut ovat tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen