eikö vuorotyös olevat saa mitään sopimuksia lasten huoltoon

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja -----------------55
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
5

-----------------55

Vieras
tällasta ihmettelen kun käsittääkseni aika monilla meillä vuorotyö on. miehellä se tilanne, että ex vaan määrää miten lapset tuodaan ja haetaan, esim 1-2pv aiemmin ilmoittaa et tulee tuolloin ja lähtee tuolloin. tiedän, ettei aina kyse ole edes työstä.. en ymmärrä, eikö jokin säännöllisyys olisi hyvä, jotta tietää varautua (esim ruoat ja menot jne!?!?!) on aika raskasta olla aina valmiudessa! itelläni on lapset säännöllisesti isällään ja mulla. ei oo tarkoitus valittaa, mietin vain miten muilla menee nää?

Joo, koitin joskus sanoa siitä.. ex on vaan ilmeisesti tottunut siihen että saa "määrätä" kokoajan miten toimitaan. Mielestäni väärin vähän kaikkia kohtaan ja on siinä nää lapset iteki ollu vähänpyörällään kun ei koskaan tiä missä milloinkin ollaan! ja nyt kun vauva tulossa vielä meille, olisi itellekin mukavampaa kun aina tietäisi ajoissa milloin kukakin on paikalla.

Kirjallinen sopimus lastenvalvojan kautta, ja jos ei exä siihen suostu, niin oikeuden kautta sitten tarkat tapaamisajat.

tuntuu myös, että se tarkoitus on ehkä myös laittaa lapsia meille juuri silloin kun meillä muut lapset ovat etävanhemmallaan (minun), että ei vain olisi kahdenkeskistä aikaa.. kun mies on koittanut sanoa, esim, että olisi joka toisen vkonlopun ja arkena sopimuksen mukaan (niin että lappua tulisi etukäteen hänen työvuorojensamukaan esim), vastaus on vain tylysti että ei hänellä ole joka toista vkonloppua vapaata. jopa kun meillä oli laskettu aika, lapset laitettiin tänne kun "ei muuta paikkaa ollut"... tuntuu, että hän laittaa jatkuvasti lapsia johonkin hoitoon, muuallekin kun tänne, tämä nyt toki on heidän toinen kotinsa. Olen myös sanonut miehelle, että ehdota sitäkin, että lapset asuisivatkin täällä ja kävisivät hänenluonaan kun hänelle sattuu sopimaan.....ei käy sekään.

Takaisin