ei tunnu missään?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Banijaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Banijaa

Silmät suurina ihmettelijä
Hei kaikki odottajat ja odottaneet :)

Olen nyt rv 14+2 ja odotan ensimmäistä. Olen ruvennut murehtimaan niinkin turhasta asiasta kun ei "vieläkään" tunnu missään.. 
Ei ole ollut pahoinvointia, särkyjä, väsymystä, mielialamuutoksia, ei mitään. En varmaan edes tietäisi raskaudesta jos kuukautiset eivät olisi loppuneet. Vatsa toimii normaalisti eikä ole minkäänlaisia turvotus tunteita ei siis mitään.. 
Kaikki oli 12viikon ultrassa hyvin, mutta eikö pikkuhiljaa edes jotain pitäisi alkaa tapahtua? 

Eipä tuntunut itsellänikään ja nyt rv 19+6 ei oikein vieläkään tunnu että olis raskaana. Oireet ollu pitkin matkaa hyvin minimaaliset, jotain pientä silloin tällöin. Ei kaikille tule oireita laisinkaan, joten älä suotta stressaa :)

NAUTI !

sinua on hyvällä onnella suotu, kun et ole saanut noita oireita :)
Itselläni ei ole yhdenkään lapsen kanssa ollut pahoinvointia (3 lasta), mutta mieliala kyllä vaihtui ja nopeaa... :( itsekin jo välillä luulin että sekaisin oon :D
säryt eivät ole kivoja, itselläni oli kolmannen kanssa todella pahat säryt alkaen rv7 joten en kyllä toivoisi niitä kenellekkään tai itsellenikään uudestaan.
Väsymystä tulet varmaan vielä saamaan kun raskaus etenee loppua kohti, saat ravata yöt pissalla ja nukkua huonosti sen vuoksi.. sinulla on raskaus vasta alussa :)

memmu

nauti elämästä ja raskaudesta :)

Takaisin