ei ole elämä taas helppoa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mini80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mini80

Jostain jotain jo tietävä
Olen siis raskaana nyt 33+5 jalat on niin turvoksissa, että ovat ihan kosketus arat.
kävin eilen koko/synnytys tapa ultarassa, onneksi lapsella kaikki hyvin painoa oli nyt 2,6kg
mutta mun kohdunsuu oli jo auki 1cm ja pituutta 1,5 cm. eli voipi kuulemma tulla tässä hetkellä millä hyvänsä.
eili stressi siitä on jonkin moinen vaikkakin selviytymis mahdollisuudet näillä viikoilla hyvät.

Sitten eilen kun olitiin kotona niin rupesi ihan hitokseen sattuu mahaan, ja ajattelin että nytkö sitä pitää lähteä
takaisin kättärille, et synnytys on varmaan kohta käynnistymässä.
kipuilua kesti yhteensä noin 30 min ja loppui sitten kuin seinään.

Illalla sitten isäni soitti minulle, että äitini oli saanut sydänpysähdyksen ja on nyt sairaalassa, jossa häntä pidetään
nukutettuna ainakin vielä tämän vuorokauden.
Kukaan ei vielä tiedä mitä vahinkoa on pysähdys aiheuttanut ja mikä sen aiheutti.

kun kyselin tapahtuma aikaa isältäni, oli se juuri samaan aikaan kun mulla oli ne kovat mahakivut,
vaikka aikausein riitelimme äitini kanssa niin kyllä toivoisin hänen vielä näkevän tämän tulevan lapseni, vaikka tiedän että äitini ei ole mikään mummo ainesta oleva tyyppi, ja näihin kahteen aikaisempaan lapsenlapseensa ei kovin kiintynyt.

nyt ahdistaa tilanne vatsassa ja äitini tilanne.
Elämä ei vain aina tunnu olevan helppoa:sad001

Kovasti voimia sinne. Toivottavasti pystyt asettamaan vauvan ja itsesi hyvinvoinnin tärkeimmäksi prioriteetiksi vaikka nyt kaikkea kamalaa onkin menossa.

Takaisin